کاهش چشمگیر تصادفات در منطقه 16

معاون ترافیک شهرداری منطقه از کاهش 50 درصدی تصادفات به علت شناسایی نقاط پرخطر و اقدامات لازم برای کاهش تصادفات خبر داد.

حامد میرزابیگی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بخشی از سیاست‌های شهرداری منطقه 16 به مسئله موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده و تامین ایمنی و کاهش تصادفات بر می گردد، که شهردار و مجموعه آن این منطقه با کمک پلیس راهور آمار تصادف را بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند تا بتوانیم مناطق پر حادثه را شناسایی و برای ایمن سازی آن مناطق اقدام کنیم.
 
وی در ادامه با توجه به شهرداری به آمار تصادفات و اقدامات لازم برای کاهش این آمار تصریح کرد:از دو سال گذشته بیشترین رشد را  ر کاهش تصادفات داشته‌ایم که با تلاش و برنامه ریزی‌ها توانسته ایم 50 درصد از رشد تصادفات کم کنیم.
 
وی افزود:  با کمک گرفتن از ؟ ترافیک و پلیس راهور و دفتر فنی شهرداری نقاط حادثه خیز را بررسی و علت آن را پیگیری می کنیم تا بتوانیم به این  واسطه ایمن سازی را افزایش دهیم.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده جهت کاهش تصادفات تصریح کرد:قسمت‌هایی که خطر BRT از خط سواره رو جدا می شود به چراغ چشمک زن مجهز نشده و 30 دقیقه بزرگراه آزادگان که بخش عمده ای از تصادفات را در بر می گرفت به نرده های جدا کننده مجهز شده تا عبور مردم از قسمت‌های پر خطر خیابان کاهش یابد همچنین می‌توان به بهبود  دادن علائم راهنمایی و رانندگی، نصب شبکه‌های ایمنی، نصب استوانه، نصب تجهیزات ترافیکی، علائم افقی، تابلوهای انتظامی و اعلام مسیر اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، چشمگیر ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار