اسمارت فون ارزان قیمت موتورولا Moto e با رنگ‌های متنوع رسما معرفی شد

پس از درز تصاویر و مشخصات زیاد از گوشی ارزان‌قیمت Moto E، این کمپانی امروز سرانجام اولین گوشی هوشمند خود پس از جدایی از گوگل را معرفی کرد. Moto E ارزان‌تر از Moto G و البته با مشخصاتی ضعیف‌تر قرار است گوشی هوشمندی قابل خرید برای همه افراد باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ از مشخصات این دستگاه باید بگوییم که، Moto E دارای نمایشگر 4.3 اینچی است و با گوریلا گلس نسل 3 پوشانده شده است. رزولویشن آن qHD است و چگالی تصویر قابل قبول 256 پیکسل در هر اینچ مربع را می‌دهد. موتورولا می‌گوید این دستگاه را با مقاومت خوبی ساخته است و این دستگاه در مقابل قطرات آب مقاوم اس پردازنده این گوشی اسنپ‌دراگون 200 ساخت کوالکام با دو هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 302 می‌باشد که به همراه یک گیگابایت رم تجربه مناسبی را در این بازه قیمتی برای کاربر به همراه خواهد داشت.



موتورولا Moto E را با اندروید 4.4.2 کیت‌کت عرضه کرده و قول داده تا آپدیت‌های بعدی را به سرعت فراهم کند. حافظه داخلی این گوشی 4 گیگابایت است اما خوشبختانه اسلات کارت حافظه نیز برای آن با پشتیبانی از 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

راه‌های ارتباطی آن اما نسل سوم مخابراتی، 3G، وای فای، بلوتوث، جی پی اس و رادیو است. نسخه دو سیم کارته این دستگاه هم موجود است (Gsm+Gsm). دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسل و فیلم برداری با کیفیت 480*854 در 30 فریم بر ثانیه است. باتری 1980 میلی آمپری و موتورلا می‌گوید عمر باتری آن اینقدر هست که یک روز را دوام بیاورد.



ابعاد آن 124.8*64.4*12.3 است که واقعا ضخامت نا خوشآیندی است، وزن آن 140 گرم است. از امروز در کشور‌های هند، انگلیس، برزیل، مکزیک، اسپانیا و کانادا به فروش می‌رسد. قیمت آن در فروشگاه آنلاین Flipkart چیزی معادل 117 دلار است. تنها امروز این دستگاه با 50٪ تخفیف به فروش می‌رسد و e-book رایگان به ان‌ها اهدا می‌شود. این دستگاه در 3 رنگ موجود است.
قیمت اولیه این گوشی 117 دلار اعلام شده همچنین در رنگ بندی های متنوع روانه بازار خواهد شد.

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار