نظر اکبر عالمی درباره شبکه مستند

مستند « دریچه ای رو به جهان » پنج شنبه این هفته از شبکه مستند پخش می شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ محمدعلی بهبهانی تهیه کننده این برنامه ، ضمن اعلام این خبر افزود : « دریچه ای رو به جهان » هر دو ماه یک بار در شبکه مستند سیما ساخته می شود تا نقطه نظرات مردم و کارشناسان را نسبت به برنامه های مستند سیما و بخصوص شبکه مستند از زبان خودشان تصویر کند.

وی ادامه داد : برای تولید « دریچه ای رو به جهان » به سراغ کارشناسان هنر و اساتید مستند دانشگاه همچون اکبر عالمی ، حسن ندایی ، اکبر خوشدل و... رفته ایم و از آنها خواسته ایم به طور صریح نظرشان را پیرامون این که شبکه مستند چقدر در رقابت با سایر شبکه های مستند دنیا موفق بوده و چقدر توانسته در بین مخاطب ایرانی جا باز کند را جویا شده ایم.

تهیه کننده « مثبت هفتاد » همچنین از ضبط برنامه در روستاهای دور افتاده کشور خبر داد و گفت : ما در هر قسمت به گوشه ای از کشورمان سفر می کنیم و حتی به دورترین روستاهای هر استان می رویم تا طیف متنوعی از مخاطبان بتوانند درباره برنامه های شبکه مستند اظهار نظر کنند. در این قسمت نیز به سراغ مردم شهرستان های مختلف اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، ساری ، بابل ، کردستان و یزد و روستاهای این نواحی رفته ایم.

بهبهانی گفت : « دریچه ای رو به جهان » پنج شنبه ، 25 اردیبهشت ، ساعت 23 و به مدت 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، مستند ، روستا ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار