مجید یاسر و شهرام قائدی باجناق شدند

سریال " خاتون" به کارگردانی مرتضی آتش زمزم از اول اسفند ماه در اصفهان کلید خورده و فیلم برداری و مراحل تولید فیلم تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

مجید یاسر، بازیگر و تهیه کننده  سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران  از حضور خود در سریال خاتون خبر داد.

یاسر با توضیحاتی درباره سریال گفت: در این مجموعه من نقش داماد یک خانواده و باجناق شهرام قائدی را بر عهده دارم، در این سریال مهران غفوریان مشاور بازیگری است و همچنین نقش را بر عهده دارد.

این بازیگر در ادامه گفت: دیگر بازیگران این سریال مریم امیر جلالی است که باید در این جا نکته ای یادآور شوم که با تمام  احترامات  این شایعه که ایشان مادر همسر من هستند را تکذیب می کنم این شایعات که در برخی سایتها منتشر شده صحت ندارد.

همچنین  اکلیلی، حریرچیان، باقری و خواهران فرجاد مونا و مادران هم حضور دارند.

یاسر افزود: شخصا علاقمند به همکاری و ایفای نقش در فیلم های آقایان داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی هستم در اغلب ژانرهای سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده ام اما ژانر اجتماعی که گرایش به طنز دارد را می‌پسندم.

وی همچنین بیان کرد: من علاقه بیشتری به بازیگری دارم تا عناوین دیگر اما در تلویزیون تجربه تهیه کنندگی هم دارم و از بین فیلم‌هایی که اخیرا اکران شد، فیلم "چ" را مخصوصا به خاطر کارگردانی حاتمی کیا و فیلم " طبقه حساس"  بیشتر می‌پسندم.

وی ضمن موافقت 100درصدی با اکران مسابقات فوتبال بر پرده سینما گفت: بنده موافقم چون به هر حال باعث شلوغ شدن و پر شدن سالن‌های سینما خواهد شد و همین مقدمه ای‌است به آشتی دوباره مردم و مخصوصا جوانان با سینما، این بهانه ایست  که مردم حتی بخاطر تماشای فوتبال به سینما بیایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگردان ، آتش ، فیلم ، حساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار