رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه:

کاپیتان تیم ملی بوکس به گردن‌آویز برنز قناعت کرد

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: علی مظاهری مشت‌زن کرمانشاهی وزن 91 کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی در مسابقات بین‌المللی ازبکستان به گردن‌آویز برنز قناعت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، داریوش سلطانی اظهار داشت: علی مظاهری مشت‌زن وزن 91 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات بین‌المللی ازبکستان به گردن‌آویز برنز اکتفا کرد.

به گفته سلطانی، این بوکسور کرمانشاهی در مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی ازبکستان با قبول شکست مقابل حریفی از کشور میزبان از رسیدن به فینال باز ماند و در رده سوم این مسابقات جای گرفت.

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: کاپیتان تیم ملی بوکس که در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، روز جمعه در نخستین دیدار با پیروزی مقابل حریف قرقیزستانی خود به مرحله نیمه‌ نهایی راه‌ یافت.

وی خاطرنشان کرد:  143 مشت‌زن از 10 کشور  جهان در مسابقات بین‌المللی ازبکستان که از سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شده، حضور داشتند.

سلطانی تصریح کرد: شرکت در مسابقات بین المللی بوکس در ازبکستان برای آمادگی هر چه بیشتر ملی‌پوشان در مسابقات آسیایی اینچوان کره‌جنوبی بوده است.

به گفته این مسئول، فروتن گل‌آرا دیگر مشت‌زن کرمانشاهی عضو تیم ملی که در مسابقات بین‌المللی روسیه حضور دارد با پیروزی مقابل حریفی از مولداوی به فینال وزن 60 کیلوگرم این مسابقات راه پیدا کرد و امروز برای کسب مدال طلا به روی رینگ می‌رود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمانشاه ، بوکس ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.