میرزا حسن آقابیگ: در مسابقات غرب آسیا تهران به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

رئیس انجمن راگبی اظهار داشت: انجمن راگبی و ملی‌پوشان تیم ملی به دنبال تکرار قهرمانی در مسابقات غرب آسیا تهران هستند.

میرزا حسن آقابیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن راگبی با پیگیری‌های فراوان در رایزنی‌ با اتحادیه راگبی آسیا "آرفو" سرانجام برای اولین باز موفق به برگزاری مسابقات رسمی در سطح منطقه در ایران شده است.

رئیس انجمن راگبی ادامه داد: برگزاری مسابقات راگبی 7 نفره غرب آسیا در تهران و شانس بزرگ‌تری را برای آینده راگبی در پی دارد. امیدواریم بتوانیم با برگزاری شایسته و در خور نام ایران اسلامی میزبان مسابقات آسیایی در آینده باشیم.

آقابیگ افزود: انجمن از همه‌ی پیشکسوتان و علاقه‌مندان راگبی که در هر زمینه توانایی همیاری کمک به انجمن را دارند دعوت کرده است. امیدواریم در سایه یک کار گروهی مسابقات را با افتخار به پایان برده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: مسابقات غرب آسیا تهران با حضور و شرکت 6 کشور برگزار می‌شود البته در حال حاضر فقط مردان راگبی در این رقابت‌ها قطعی شده است. تکلیف حضور بانوان در این رقابت‌ها مشخص نشده است.  

آقابیگ ادامه داد: انجمن راگبی در انتظار پاسخ مسئولان کمیته‌ی المپیک مبنی بر اعلام رأی خود در خصوص انتخاب رشته‌های ورزشی در مسابقات اینچئون کره‌ی جنوبی است.

وی اظهار داشت: در صورت انتخاب رشته راگبی برای حضور در مسابقات اینچئون برنامه‌های تیم ملی معطوف به مسابقات اینچئون کره‌ی جنوبی می‌شود. در غیر این‌صورت مسابقات داخلی را طبق برنامه‌هایمان اجرایی می‌کنیم.

آقابیگ افزود: تیم ملی راگبی 15 نفره برای حضور در مسابقات 15 نفره قطر اردوهای آمادگی خود را از سه ماه گذشته در استان هرمزگان برپا کرده‌اند.
ملی‌پوشان تیم ملی 15 نفره راگبی کشورمان فردا یک‌شنبه 28 اردیبهشت  به قطر اعزام می‌شوند. تیم استان فارس با حضور 7 یا کمکی نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن راگبی در مسابقات 7 نفره غرب‌آسیا به دنبال تکرار قهرمان و دفاع از عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا دوبی امارات است و البته در تلاش هستیم در مسابقات اینچئون کره‌ی جنوبی در صورت موافقت شورای ملی المپیک با قدرت و اقتدار ظاهر شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: راگبی ، مسابقات ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار