فيلم برداري سالار اول خرداد آغاز مي شود

محمد علي اسلامي از پايان بازنويسي فيلمنامه «سالار» و آغاز پيش توليد اين مجموعه تلويزيوني تا اول خرداد خبر داد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،به گزارش تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «سالار» گفت: بازنويسي 80 درصد از فيلمنامه اين اثر توسط خسرو نقيبي انجام شده و تا اول خرداد پيش توليد كار آغاز مي شود.

اسلامي برخورداري از فيلمنامه خوب را گام نخست موفقيت مجموعه هاي تلويزيوني دانست و افزود: همه تلاش ما اين است كه فيلمنامه خوبي داشته باشيم، بازنويسي اين اثر با دقت و وسواس خاصي در حال پيگيري است و خوشبختانه تا امروز نتيجه مطلوب حاصل شده است.

تهيه مجموعه‌هاي تحسين‌شده‌ «رعنا» و «زير تيغ» درباره روند كامل شدن قصه «سالار» گفت: پارسال در جريان بازنويسي فيلمنامه «يه تيكه زمين» آرش خوشخو و خسرو نقيبي پيشنهاد ساخت اين سريال مناسبتي را مطرح كردند، من هم كه با قلم اين دو نويسنده آشنا بودم، طرح را مطالعه و از قصه خوشم آمد؛ تصميم گرفتم با همكاري خودشان «سالار» را بسازم.

وي درباره انتخاب عوامل اين سريال گفت: هنوز درباره بازيگران اين سريال مناسبتي به نتيجه قطعي نرسيده ايم، اما پيگيري ها در حال انجام است و تا پايان خرداد تكليف همه عوامل «سالار» روشن خواهد شد.       

اسلامي گفت: اين سريال از قصه  اي شيرين و فيلمنامه اي قوي برخوردار است و اگر بتوانيم در جريان توليد از حضور بازيگرها و عوامل خوب و متخصص بهره ببريم، بدون ترديد مردم اين اثر تلويزيوني را دوست خواهند داشت.

اسلامي مجموعه تلويزيوني «سالار» را در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي براي گروه مجموعه هاي تلويزيوني شبكه دو توليد مي كند و مهدي كرم‌پور كارگرداني آن را بر عهده گرفته است.

اين مجموعه تلويزيوني روايت زندگي فردي به‌نام «سالار» است كه مديريت مؤسسه مالي و اعتباري را به‌عهده دارد، مردي خيّر و مردم‌دار است كه تكيه‌اش در عزاي حسيني رونق كم نظيري دارد، اما راز سر به مهري در دل پنهان كرده است..اين سريال ماه محرم از شبكه دو پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.