"به کجا چنین شتابان" برای بوسنیایی‌‌های شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی "به کجا چنین شتابان" که "بابک حمیدیان" در آن ایفای نقش نموده است از سیمای بوسنیایی شبکه سحر در حال پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، مجموعه تلویزیونی " به کجا چنین شتابان " به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده و هر روز به روی آنتن می رود.

ترجمه متون سریال "به کجا چنین شتابان" را مجید جاودان برعهده داشته و بهزاد لاجورد اپراتور زیرنویس این مجموعه تلویزیونی بوده است. در این مجموعه تلویزیونی، به بهانه شخصيت اصلي آن، به افرادي پرداخته شده كه مي‌خواهند يك شبه ره صد ساله بروند و در اين راه بدون توجه به بهايي كه مي پردازند، با مشكلات زيادي مواجه مي شوند.

حسن شکوهی تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را برعهده داشته و ابوالقاسم طالبی کارگردان " به کجا چنین شتابان " بوده است. بابک حمیدیان، آهو خردمند، رضا رویگری، نگین صدق گویا، بهروز بقايي، پرستو گلستانی و ... بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش نموده‌­اند.

مجموعه تلویزیونی " به کجا چنین شتابان " در 48 قسمت تهیه و زیرنویس شده و از ساعت 13 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه برای مخاطبان سریال­های ایرانی در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان از شبکه جهانی سحر پخش می­‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار