ویژه اندرویدی ها؛

با استفاده از نرم افزار "شب امتحانی ها" بهترین نمرات را کسب کنید + دانلود

آیا درس‌هایتان را تلنبار کرده و برای شب امتحان نگه داشته‌اید؟، آیا فکر می‌کنید فرصت مطالعه ندارید؟ نگران نباشید، برنامه "شب امتحانی ها" مهارت‌های مدیریت زمان و نکته‌های طلایی چگونه مطالعه کردن در شب امتحان را به شما آموزش خواهد داد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هر چه به خرداد نزدیک می شویم، دلهره های پایان سال تحصیلی که دانش آموزان و دانشجویان را گرفتار می کند نیز بیشتر می شود، در هر سن و سال و وضعیت تحصیلی که باشیم بازم امتحان، امتحان است و ترس و اضطراب های خاص خودش را دارد. آیا درس‌هایتان را تلنبار کرده و برای شب امتحان نگه داشته‌اید؟، آیا نگران نمرات درسی‌تان هستید؟ نگران نباشید، با استفاده از برنامه "شب امتحانی ها" مهارت‌های مدیریت زمان و نکته‌های طلایی چگونه مطالعه کردن در شب امتحان را فرا خواهید گرفت، با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، برنامه معرفی شده می تواند یک گزینه مناسب برای افزایش نمرات باشد. مطالب موجود در این نرم افزار از منابع معتبر مانند سایت بیتوته و تبیان جمع آوری شده اند. 

 




 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 0.7 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 1.6 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۷:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ببخشید میشه احادیث ادعیه و دستور العمل هایی از معصومین درباره ی تقویت حافظه قرار دهید تا ما دانش آموزان با انجام و رعایت آن نکات به نیک بختی و سعادت دست بیابیم