فرجاد و نعمتی جلوی دوربین «فاخته» رفتند

تهیه کننده «فاخته» از انجام 35 درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: در چند روز گذشته دو چهره شناخته شده، به جمع بازیگران پروژه اضافه شدند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از وابط عمومی شبکه دو، داوود قچاق گفت : تصویربرداری «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی ادامه دارد و به تازگی جلیل فرجاد و فرخ نعمتی جلوی دوربین رفتند.

وی افزود: جلیل فرجاد در این سریال نقش آقای کاظمی، وکیل خانواده حاج عزت را بر عهده دارد و فرخ نعمتی هم نقش پدربزرگ را بازی می کند.

این تهیه کننده گفت: اکنون گروه برای تصویربرداری سکانسهای باقی مانده فیلم در بیمارستان عمل مستقر هستند و تا دو روز دیگر به لوکیشن اصلی نقل مکان خواهند کرد.

سریال «فاخته» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ۳۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

این سریال با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده)، نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن حسن‌پور دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، پژمان شفیع‌پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید، بنیامین قچاق تدوینگر، آزاده قچاق پست پروداکشن و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دوربین ، سریال ، دستیار ، فاخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار