اولین نشست اعضای جدید هیات مدیره با شگاه پرسپولیس با گودرزی؛

خادم :اکنون استقلال و پرسپولیس بدون مشکلات مالی کار شروع کرده اند

معاون حقوقی،پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت:برای اولین بار 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در شروع فصل در حسابشان پول وجود دارد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان؛ امیر رضا خادم در نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان گفت :پیرو دستور آقای گودرزی در خصوص ساماندهی مسائل 2 باشگاه استقلال وپرسپولیس و فراهم کردن شرایط واگذاری انها از 3 ماه و نیم پیش کار در این بخش را آغاز کردیم و تا حدودی زیادی هر دو تیم سر و سامان داده شده اند.
 
 نمانیده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود  : برای دستیابی به نتیجه مطلوب با گرفتن مشورت از بسیاری از صاحب نظران رشته فوتبال درمجموع عمده ترین مشکل باشگاه که مشکل مالی بود حل شده است.

وی تصریح کرد : هم اکنون شش و نیم میلیارد تومان پرسپولیس و سه میلیارد تومان باشگاه استقلال موجودی دارند که بعد از انقلاب برای نخستین بار است که این دوباشگاه در شروع فصل در حسابشان پول وجود دارد.

 وی اقزود : امیدوارم با درایتی که دوستان هیات مدیره دارند و با حمایتی که اسپانسرها  از آن ها می کند، آینده خوبی پیش روی این دو باشگاه  قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خادم ، نشست ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما استقلال و پرسپولیس نمی خوایم بی خودی هزینه نکننین.
آخرین اخبار