قیمت‌های آنلاین امروز ٩٣/٠٢/٣٠

با چهار هسته‌ای های بازار موبایل آشنا شوید!

دریچه امروز لیست قیمت گوشی‌های همراه چهار هسته‌ای موجود در بازار را به همراه عکس و مشخصات برای شما کاربران آماده کرده است، تا بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هنوز زمان زیادی از کشمکش بر سر مقدار مگاهرتز و گیگاهرتز پردازنده رایانه‌های دسکتاپ نگذشته بود که کار به دعوا بر سر تعداد هسته‌های (Core) پردازنده‌ها کشیده شد. امروزه دامنه این جنگ به پردازش هسته‌های متعدد پردازشی رسیده است. پردازنده‌های رایانه‌های دسکتاپ امروزی به حداکثر سرعتشان رسیده و فعلا روی سرعت سیکل ساعت 8‌/‌3 گیگاهرتز ثابت مانده‌اند.
هم‌اکنون کار به جایی رسیده است که سرعت‌های بالاتر به عقبگرد و افزایش شدید حرارت منجر می‌شود. این طور شد که هسته‌های پردازشی اضافی پا به میدان نبرد گذاشته و با استاندارد چهار هسته‌ای‌ها (کوادکور) به اوج خود رسیدند (البته این استاندارد در سرورها هشت هسته‌ای یا اکتاکور است).



در مورد تلفن‌های همراه هوشمند نیز چنین موضوعی صدق می‌کند. پردازنده‌های تک هسته‌ای راه را برای گجت‌هایی چون ال جی آپتیموس 2X در سال 2010 که برای اولین بار پردازنده دو هسته‌ای تگرا 2 داشت، هموار ساختند. این قضیه به همین ترتیب ادامه یافت تا نوبت به گلکسی اس چهار سامسونگ با یک جفت واحد پردازشی چهار هسته‌ای 6‌/‌1 و 2‌/‌1 گیگاهرتزی رسید که آن را به اولین تلفن همراه هوشمند اکتاکور بدل ساخته است (متاسفانه در بسیاری از نقاط جهان تا آخر امسال تنها نگارش 9‌/‌1 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای آن قابل دسترس است).
به این ترتیب این روزها تلفن‌های همراه هوشمند به جایگاهی دست یافته‌اند که از نظر پردازش به سطح رایانه‌های دسکتاپ رسیده‌اند. حال ما در اینجا لیستی از چهار هسته ای های بازار را در اختیار شما قرار دادیم، امید است نهایت استفاده را ببرید.




برای اطلاع از آخرین قیمت تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ هر روز ساعت ٨ صبح به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیایید و قیمت‌های لحظه‌ای را ببینید.

اگر تجربه استفاده از گوشی‌های همراه بالا را دارید تجربه کاریتان با آن را در "بخش نظرات" با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  منبع: لوتوس

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فهیم
۱۶:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
ممنون اماواقعاناقص بود
Germany
پریسا
۲۱:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
گوشی هواوی 4هسته ای H30-U10چطوره خوبه یا بد
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۹:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و تشكر از اطلاعات خوب و نرم افزارهاي كاربردي ارائه شده تان در اين بخش.
ولي قبول نماييدباعث تاسف است كه شما برند با كيفيت جي ال ايكس ايران را كه متخصصين جوان كشورمان در شهر اهواز آن را توليدمي كنند و به خصوص گوشي هوشمند4 هسته اي باكيفيت (جي5 )و اسپارك آن را ناديده مي انگاريد وحتي درآمارهايتان هم نمي بينيم! اين است حمايت از كار وسرمايه ايراني؟
بنده خودم نيز آن را خريده ام با قيمت بسيار ارزنده نسبت به گوشي هاي بازار ارائه مي شودوچيزي كم وكاست ندارد وكاملا از آن راضي ام...خدمات پس از فروش آن هم با اطمينان است.
با ادامه اين اوضاع براي آينده صنعت اين كشور بايد نگران بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
جای glx g5خالیه چرا از گوشی ایرانی تبلیغ نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ehsan da
۱۴:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
G610 از HUAWEI چهار هسته ای هست که نامش در این جا درج نشده
Iran (Islamic Republic of)
313
۱۱:۲۶ ۱۸ تير ۱۳۹۳
هواوی یکی از بهترین برند های گوشی هست
ولی هنوز برندش شناخته شده نیست
United States of America
nima
۱۴:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
جي2 كجاست
Iran (Islamic Republic of)
سیسی
۱۱:۲۵ ۱۸ تير ۱۳۹۳
دادا جک میگیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
نوت 3 ان 9000 هشت هسته ای هست یه 4 هسته ای 1.3 و یه 4هسته ای 1.9 مدل ان 9005 4 هسته ای هست
آخرین اخبار