مهدوی: برای هماهنگی نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری داریم

کاپیتان دوم تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما برای رسیدن به هماهنگی ایده آل نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی مهدوی اظهار داشت: امیدوارم بازی‌هایی که با صربستان برنامه‌ریزی شده انجام شود تا بتوانیم خود را برای لیگ جهانی آماده کنیم. 

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: سرعت تیم ما بالاست و بیشتر پاس‌ها به صورت کوتاه و سرعتی ارسال می‌شود و به همین دلیل سرمربی تیم ملی تأکید دارد روی توپ‌های بلند و اسپک مقابل سه دفاع نیزکار کنیم.  

وی خاطر نشان کرد: تیمهای سطح اول دنیا سرویس‌های خوبی می‌زنند و دریافت مقابل آنها کار بسیار سختی است، شرایط آب و هوایی، کم باد بودن توپ‌ها نیز عوامل دیگر سخت کردن شرایط است. لیبروهای ما که جزو بازیکنان جدید تیم ملی هستند برای هماهنگی با سایر بازیکنان نیاز به زمان دارند.  

مهدوی درخصوص حمار کردن و تمرین با کوچ گفت: بازیکنان به تدریج با سیستم موردنظر سرمربی جدید آشنا می‌شوند و مطمئن هستم در مسابقات آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.  

وی در ادامه یادآور شد: فاصله سنی کواچ با ملی پوشان کم است و همچنین بازیکن بزرگی بوده است که این مسأله باعث می‌شود شرایط ملی پوشان را بهتر درک کند. دانش او هم درحدی است که می‌تواند تیم ملی ایران را به جایگاه‌های بهتری برساند.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار