عاموس گیلعاد: ایران به زودی به سلاح هسته‌ای دست پیدا می کند

"عاموس گیلعاد"، مدیر امور سیاسی- نظامی وزارت جنگ اسرائیل در تازه‌ترین اظهارات مدعی شد که ایران می‌تواند به سرعت به سلاح‌ هسته‌ای دست یابدو اسرائیل باید آماده مقابله با آن باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست،  "عاموس گیلعاد"، مدیر امور سیاسی- نظامی  وزارت جنگ اسرائیل در تازه ترین اظهار نظر درباره توان هسته‌ای ایران مدعی شد که ایران می‌تواند به سرعت به سلاح‌های هسته‌ای دست یابد.

گیلعاد طی در نشستی در وزارت جنگ این رژیم گفت: "پیش بینی‌های خوبی نسبت به اوضاع موجود نداریم. امروز هوا خوب است اما ابرها و توفان‌هایی در افق مشاهده می‌شود. برنامه‌های هسته‌ای ایران همچنان تهدیدی علیه ما است."

وی مدعی شد که برنامه هسته ای ایران تهدیدی برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: "آن‌ها قصد دارند به سلاح‌های هسته‌ای دست یابند. روش ایران این است که از یک طرف از تحریم‌ها رهایی یابد و از طرف دیگر ظرف "چندین ماه "به سلاح هسته‌ای دست یابد."

وی با اشاره واضح به توان هسته‌ای دانشمندان ایرانی گفت: اوباما می‌گوید که ما ایران مجهز به جنگ افزار هسته‌ای را نخواهیم پذیرفت اما ایران نیز می‌گوید ما زیر ساخت‌های خود را خواهیم ساخت تا به موشک‌های با قابلیت هسته‌ای برسیم که باید در کنار این به توان دانشمندان هسته‌ای این کشور هم اشاره داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار