پورکیانی: بختیاری‌زاده در لیست ویسی نیست/ با 5 بازیکن تیم فسخ قرارداد کردیم

قائم مقام باشگاه استقلال اظهار داشت: سهراب بختیاری‌زاده برای حضور در کادر فنی تیم در لیست عبد‌اله ویسی قرار ندارد.

پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سهراب بختیاری‌زاده یک سال با تیم استقلال خوزستان به عنوان بازیکن قرارداد داشته است و در شرایط فعلی قرارداد وی به پایان رسیده است و بختیاری‌زاده بازیکن آزاد است. عبد‌الله ویسی سرمربی تیم لیست اعضای کادر فنی تیم را نیز به باشگاه ارائه داده است. در لیست ویسی نام سهراب بختیاری‌زاده عنوان شده است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان افزود: بختیاری‌زاده بازیکن حرفه‌ای و تلاشگری بوده و زحمات بسیاری را نیز برای تیم استقلال خوزستان متحمل شده است. به عنوان قائم مقام باشگاه از وی تشکر و قدردانی می‌کنم. بختیاری‌زاده پتانسیل تبدیل شدن به یک مربی موفق را نیز دارد.

پورکیانی تصریح کرد: باشگاه استقلال خوزستان تابع قوانین فدراسیون فوتبال است. سقف بودجه باشگاه استقلال خوزستان کم‌تر از بودجه‌ی تصویبی فدراسیون فوتبال است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: فدارسیون متولی فوتبال است باشگاه ما اگرچه متعلق به بخش خصوصی است اما باید از آئین نامه و قوانین فدراسیون فوتبال تبعیت و پیروی کنند.

وی افزود: فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از مشکلات قانون سقف بودجه تمهیداتی اندیشیده است از این ‌رو با شفاف‌سازی راه‌های دور زدن قانون سقف بودجه مسدود می‌شود. به هرحال باشگاه استقلال خوزستان هیچ گاه به دنبال فرار از قانون نیست.

قائم مقام افزود: زمان نقل و انتقالات از اول خرداد ماه به صورت رسمی آغاز می‌شود. باشگاه استقلال خوزستان برای رعایت قانون فعالیت خود را در زمینه جذب بازیکن از دوم خرداد آغاز می‌کند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

پورکیانی افزود: باشگاه استقلال خوزستان با 5 بازیکن خود طبق توافق طرفین فسخ قرارداد کرده است.  مهدی چاکوتازاده، علی بیگدلی، محمد معادی، محمد مدملیسی و سجاد قاسم‌نژاد، پنج بازیکن جدا شده از این تیم هستند. البته در خصوص بازیکنان که قراردادشان پایان رسیده اما باشگاه خواهان حضور دوباره‌ آنها برای عقد قرارداد جدید هستند هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، خوزستان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار