ناطق‌نوری پس از انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون بوکس:

دلزدگی مقصودی تا حدی است که جواب من را هم نمی‌دهد/ حسینی گزینه دبیری یا نایب رئیسی است

ناطق‌نوری، رئیس فدراسیون بوکس دوباره در انتخابات فدراسیون بوکس با 36 رأی از 38 رأس مأخوذ بر صندلی ریاست نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس پس از انصراف سایر گزینه‌ها، این ناطق نوری بود که دوبار برای ریاست فدراسیون انتخاب شد.

ناطق‌نوری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای این دوره از ریاستم، حتما به فکر جابه‌جایی هستم و سعی می‌کنیم تا با نگاه جونگرایانه در درون فدراسیون، فکر و اندیشه و حرکت نو را در فدراسیون بوکس پیاده کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص حضور یا عدم حضور منوچهر مقصودی در فدراسیون عنوان کرد: مقصودی در طول این سال‌ها زحمات بسیار زیادی کشید و از روز اول با من بود و از زندگی خود برای بوکس گذشت اما چون بسیار منضبط بود، عده‌ای علیه وی موضع گرفتند و وی را تا حدی دلزده کردند که حتی جواب من را هم نمی‌دهد که البته تلاش خواهم کرد تا حداقل در هیأت رئیسه از حضور و نظرات ایشان بهره‌مند شویم.

وی در خصوص غیبت روح‌اله حسینی در مجمع انتخاباتی تصریح کرد: وی هیچ گونه اعتراضی نداشت و البته معتقدم بهتر بود تا در انتخابات حضور داشته باشد. قصد دارم تا در فدراسیون از وی تحت عنوان دبیر یا نائب رئیس استفاده کنم.
 
ناطق‌نوری در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم‌های ملی خاطر‌نشان کرد: باید چینش و عملکرد کادر فنی ارزیابی شود و سعی می‌کنیم تا از مربیان جوان و آینده‌دار در تیم‌های ملی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار