هر طلبه و مبلغ سالانه یک وقف جدید به ثبت برساند

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با ارائه پیشنهادی به مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: هر روحانی و مبلغ سالانه با کارهای تبلیغی و ترویجی ، مردم را تشویق به ثبت یک وقف جدید کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حجت الاسلام و المسلمین محمدی در پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه که با حضور ایت الله حسینی بوشهری  مدیر حوزه های علمیه  ادامه یافت  با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در گذشته پیرامون موضوع وقف از مردم اظهار داشت : در آن زمان بیش از 70 درصد مردم سنت حسنه وقف را نمی شناختند، اما امروز با تبلیغات و اطلاع رسانی های صورت گرفته در رسانه ها و صداوسیما ، این سنت در میان مردم شناخته شده است ، بطوری که در هفته وقف امسال، 500 وقف جدید از سوی مردم به ثبت رسید.

وی ادامه داد: ضعف ها و نقص های خود در سازمان اوقاف را بهتر از هر فرد دیگری می شناسیم و با مدیریت جهادی، در پی رفع این نواقص هستیم.

حجت الاسلام محمدی در پایان به مدیرحوزه های علمیه کشور پیشنهاد داد که هر طلبه و مبلغ حوزه  سالانه با تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف در میان مردم  ، یک وقف جدید را به ثبت برساند و در حوزه های علمیه ، این امر یک امتیاز  برای طلبه ها محسوب شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: طلبه ، وقف ، ثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار