به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

انیمیشن سینمایی "تپه عقاب‌ها" از شبکه پویا پخش می‌شود

انیمیشن سینمایی «تپه عقاب‌ها» به کارگردانی صمد غلامزاده به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از شبکه پویا پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا ، انیمیشن سینمایی تپه عقابها به کارگردانی صمد غلامزاده و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید به مناسبت 3 خرداد، سال روز آزاد سازی خرمشهر از شبکه پویا پخش می شود. این انیمیشن پیش از این در قالب یک مجموعه تلویزیونی در 13 قسمتی از شبکه های سیما پخش شده است.
 
 این انیمیشن داستان «جوجه عقابی» است که به وسیله رزمندگان از مرگ نجات پیدا می کند و با سرپرستی دو رزمنده بزرگ شده و پرواز یاد می گیرد. دوستی این رزمنده ها و عقاب، داستان های زیبایی را ایجاد می کند.

شایان ذکر است این انیمیشن سینمایی بر اساس کتاب «عقابهای تپۀ شصت» نوشتۀ «محمدرضا بایرامی» ساخته شده است و صحنه‌هایی از جنگ تحمیلی را به نمایش می‌گذارد و در آن تلاش شده تصاویری از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، دلاوری‌ها و شجاعت بی‌حد و وصف رزمندگان سلحشورمان در جبهه‌های حق علیه باطل برای کودکان و نوجوانان میهن عزیزمان ترسیم شود.

انیمیشن سینمایی «تپه عقابها» به کارگردانی صمد غلامزاده در مدت زمان 70 دقیقه و با تکنیک دو بعدی  تولید شده است. از جمله عوامل دیگر این انیمیشن می توان به محمدابراهیم سلطانی فر، نویسنده این اثر و صمد غلامزاده و امیر غبار استانه انیماتور های آن اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.