دانشگاه امیرکبیر، میزبان نخبگان هوافضای کشور

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هوا و فضا گفت: چشم انداز ما از این مسابقات برای 5 سال آینده این است که یکی از معتبر ترین مسابقات در سطح منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، حاضر در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی- دانشجویی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از میان 563 تیم و حدود 2400 شرکت کننده در هر بخش به 10 تیم برتر این دوره مسابقات جوایزی اهدا شد. در این مراسم، دکتر برومند، دکتر مانی و مهندس انصاری نیز حضور داشتند.

دکتر مانی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هوا و فضا دانشگاه امیرکبیر و دبیر برگزاری مسابقات ملی هوا فضا، در آغاز این مراسم گفت: مسابقات هوا فضا دانشگاه امیر کبیر از بدو تاسیس دانشکده ی هوا فضا یعنی سال 67 با مسابقه دانشجویی طراحی و ساخت گلایدر آغاز شد و از سال 86 دور جدید این مسابقات با انسجام بیشتر در سطح دانشجویی-دانش آموزی و کشوری برگزار شد.

وی شناسایی افراد مستعد و نخبه در این زمینه و افزایش ارتباط دانشکده های هوا فضای کشور با صنعت را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و گفت: چشم انداز ما از این مسابقات برای 5 سال آینده این است که یکی از معتبر ترین مسابقات در سطح منطقه باشد و بتوانیم دانش آموزان مستعد و دارای ایده ی برتر در این زمینه را جذب این رشته کنیم.

در ادامه ی این مراسم، از تیم های برگزیده در گرایش های مختلف این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
 

    
 

 

 
    
 
 

 
    
 

    

 
    
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار