شماره 58؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.






Auto Racing تجربه مسابقه هیجان انگیز؛
در بازی Auto Racing: Upstream اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کنید و شروع به مسابقه در جاده‌های آسفالت بپردازید، با نهایت سرعت حرکت کنید و تجربه بالاترین سرعت را با اتومبیل دلخواه خود در جاده‌های دنیای مجازی تجربه کنید و فقط مراقب باشید تا اتومبیل‌های دیگر از شما جلو نزنند و شما هم با آنان‌ها برخورد نکنید، چرا که قرار است شما اولین باشید. مانند یک راننده حرفه‌ای از موانع عبور کنید و سکه‌های در مسیر راه‌تان را جمع آوری کنید تا بتوانید سوار بر بهترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها شوید. به دنیای سرعت و هیجان خوش آمدید!





نسخه جدید (1.85)
بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی‌ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. شما در بزارگراه‌ها باید با سرعت و شتاب بیشتر حرکت کنید و از ماشین‌های دیگر سبقت بگیرید تا امتیاز بالایی را کسب کنید و با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین خود را ارتقا دهید و یا ماشین جدیدی را برای خود بخرید. بازی در ۴ سبک و در ۴ محیط متفاوت می‌باشد که می‌توانید به صورت دلخواه انتخاب و به رقابت بپردازید.





از هم اکنون شما می توانید بدون اشغال کردن فضایی خاص و با همان هیجان خارق العاده، گوشی خود را به میز فوتبال دستی تبدیل کنید و بازی جذاب و نوستالژیک فوتبال دستی را در تلفن همراه خود انجام دهید. این بازی Foosball by Breakpoint یکی از بهترین سرگرمی های کودکان در سال های قبل بوده که در آن آدمک های پلاستیکی در نقش دو تیم آبی و قرمز به رقابت همدیگر می پردازند. در بازی فوتبال دستی، سرعت عمل نقشی بسیار تعیین کننده در نتیجه بازی دارد، پس نصب بازی در تلفن همراه خود می توانید در مسابقات جهانی به رقابت بپردازید، برای کسب پیروزی در هر مسابقه باید سه گل به ثمر برسانید.

 



ویژه اندرویدی ها؛
اگر از علاقه مندان به تعقيب و گريز در بزرگراه به سبك فيلم هاي سينمايي هستيد، اين بازي Cop riot 3D: Car chase race شما را به مبارزه و مسابقه پليسي دعوت مي كند. شما در بازي معرفي شده به عنوان پليس بزرگراه در حال انجام وظيفه هستيد، كه در حين انجام ماموريت با گروهي از سارقين مواجهه خواهيد شد، سارقان سعي خواهند كرد كه فرار كنند، ولي شما بايد با يك رانندگي خوب آن ها را متوقف كنيد. در بازي چهار اتومبيل مختلف و دو سيستم مديريت خودرو وجود دارد، كه براي ارتقاي خودروي خود بايد امتيازات موجود در بازي را جمع آوري كنيد.





با پیشرفت روز افزون تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری و همین طور دانش استفاده از آن ها در خارج از ایران، فاصله ی بین بازی های ایرانی و خارجی روز به روز بیشتر شده و خلا بازی های ایرانی برای مخاطبین داخلی آشکار تر می شود.
با این وجود، بازی های آنلاین ایرانی طی چند سال گذشته سعی در پر نمودن این شکاف داشته اند و ظهور بازی های آنلاین موفق و متفاوتی مانند گرز و یا مستر90 که هر کدام در ژانر خود با استقبال بالای گیمرهای داخلی رو به رو شده اند.





Candy Crush Saga برای اندروید؛
بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این بازی با بیش از 300 میلیون بار دانلود، توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast می‌باشد و باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های رنگی مراحل بازی را به پایان برسانید.





براي رايانه؛
بازي‌هاي زيادي هستند که ساعت‌ها وقت بازيکنان را مي‌گيرند، فکر آن‌ها را درگير مي‌کنند و يا آن‌ها را مجبور به دنبال کردن يک مجموعه بزرگ‌تر مي‌کنند اما خيلي‌ها نيز از اين نوع بازي‌ها گريزان هستند. بعضي دوست دارند براي چند ساعت با يک بازي سرگرم بشوند و اوقات خوشي را پشت سر بگذارند. اين لزوما به اين معني نيست که اين افراد به يک بازي سطحي علاقه‌مند هستند، شايد بهتر باشد بگوييم بازي‌هايي که پيچيدگي‌هاي کمتري در گيم‌پلي و داستان داشته باشد، براي اين افراد مناسب‌تر است.





برای اندروید؛
 این روزها که اخذ مدرک های تحصیلی مختلف رایج شده است، شاید اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ هم سخت نباشد، ولی اشتباه می کنید برای اخذ 94 مدرک تحصیلی از دانشگاه های بزرگ جهان با چالش های مختلفی رو به رو خواهید شد. شما در این بازی 94degrees سرگرم کننده باید اطلاعات عمومی و دانش فنی خود را نشان دهید، کافی است کمی غفلت کنید تا بازی شما را به چالش بکشاند. برای اخذ مدرک از هر دانشگاه باید به سوالاتی در زمینه های پزشکی، گیاه شناسی، جانور شناسی، فکری، مهندسی و ... پاسخ دهید، البته شرایط آزمون در هر کشور متفاوت است.






گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری





 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رحیم ارشدی
۱۴:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
بازی و نرم افزار بیشتری قرار بدید
Iran (Islamic Republic of)
خمید
۱۱:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
تشکر میکنم از زحماتی که میکشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
مجید دلبندم اون حمیده نه خمید
آخرین اخبار