مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا؛

کسب 4 مدال در روز اول مسابقات

با پایان یافتن روز دوم مسابقات جمع مدال‌های کاروان اعزامی دوچرخه‌سواری کشورمان به قزاقزستان به عدد چهار رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا روزجمعه مورخ دوم خرداد ماه پیگیری شد و از ابتدای روز با برگزاری اولین مسابقه و افتخارآفرینی محمد رجبلو و کسب مقام سوم و مدال برنز ماده دور امتیازی نویدبخش روز پر افتخاری برای تیم ایران بود.

در ادامه پرستو باسطی و بهنام خسروشاهی که هعرکدام در روز اول موفق به راه‌یابی به جمع چهار فینالیست ماده تعقیبی انفرادی شده بودند طی مسابقات دشواری موفق شدند تا مقام سوم را به خود اختصاص دهند تا موفقیت‌هایشان جمع مدال های تیم ایران را به عدد 3 در روز دوم و عدد 4 در مجموع برسانند.

در رقابتهای دور مقدماتی 200 متر جوانان آقایان، رضا رشو موفق شد تا با کسب زمان لازم به دور بعد مسابقه راه یابد این در حالی بود که احمد نصرآبادی در این گروه از همراهی هم تیمی‌اش به دور بعدی جا ماند. در دور مقدماتی 200 متر رده سنی بزرگسالان آقایان محمود پراش و حسن‌علی ورپشتی موفق شدند تا با اقتدار به دور بعد صعود کنند. دور بعد مسابقات اسپرنیت امروز برگزار می شود.

در رقابتهای اسپرنیت جوانان و بزرگسالان بانوان نیز که زهرا خسرشاهی و آتوسا عباسی موفق شده بودند به جمع 8 نفر برتر راه یابند، در ادامه رقابتشان از رسیدن به مرحله نهایی جا ماندند.

در رشته مدیسون نیز که آخرین رقابت روز گذشته بود با توجه به آسیب محمد رجبلو که مانع از حضورش در ادامه مسابقات شده بود. تیم حسین ناطقی و بهنام خسروشاهی علی رغم تلاش بسیار نتوانستند موفقیت مدنظر را کسب نمایند و به این ترتیب دومین روز رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال برنز برای تیم ایران خاتمه یافت تا جمع مدال های کاروان اعزامی به عدد چهار برسد که شامل 1 مدال نقره و 3 مدال برنز می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قهرمانی ، آسیا ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار