کرمان/

برتری اداره کل اوقاف و امورخیریه ی استان کرمان در سطح ادارات اوقاف کشور

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ی استان کرمان گفت: ایمان راسخ و تعامل خوب کارکنان در کسب این رتبه نقش مهمی را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه ی استان کرمان با حضور در دفتر مدیر کل ، کسب برتری این اداره کل را به عنوان دستگاه برتر کشوری سازمان اوقاف در سال 92 به مدیریت این نهاد تبریک گفتند.

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در این جلسه با بیان اینکه کسب 3 دوره متوالی برتری اوقاف استان به عنوان دستگاه نمونه کشوری مسؤلیت کارکنان را در قبال انجام وظایفشان بیشتر کرده است ، افزود: نباید دچار غرور شویم و با امید به اینکه اول شده ایم از فعالیت جدی تر و مستمر دست برداریم ، بلکه باید در حفظ این موفقیت ارزشمند بکوشیم.

حجت الاسلام قاسمی زاده با بیان اینکه اوقاف یک دستگاه فرهنگی و دینی است ، خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به این دستگاه که متعلق به اهل بیت (ع) است ، توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

اضافه می شود: در پنجمین مجمع سراسری مسئولان و مدیران ادارات کل اوقاف سراسر کشور ، اداره کل اوقاف استان برای سومین سال متوالی در سال های 90، 91و92 به عنوان دستگاه برتر کشوری مورد تقدیر قرار گرفت که در همین زمینه از اداره بازرسی ،معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین دفاتر نمایندگی ناحیه یک و دو شهرستان کرمان ،ادارات اوقاف شهرستانهای رفسنجان ،بردسیر ،سیرجان تقدیر به عمل آمد./ش/ن


برچسب ها: برتری ، اوقاف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.