در مراسم اختتامیه جشنواره صورت می‌گیرد

تجلیل از 90 اثر برگزیده در دوسالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان با حضور ابوترابی‌فرد

دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور از تجلیل از 90 آثار برگزیده جشنواره صحیفه سجادیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیدعباس تقوی" از تجلیل از 90 آثار برگزیده جشنواره صحیفه سجادیه خبرداد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین "ابوترابی‌فرد" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، و حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمد محمدیان" رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنند.

وی افزود: هدف از برپایی این جشنواره درک صحیح از سبک زندگی از منظر امام سجاد(ع)، تحول در نگرش و شیوه دعا با تأکید بر روش صحیفه سجادیه، ساماندهی و بسترسازی برای پژوهش‌های دینی کاربردی با محوریت امام سجاد(ع)، کمک به تدوین شاخص‌ها و ملاک‌های اسلامی شدن دانشگاه‌ها با استفاده از آثار امام سجاد(ع) و ... است.
 
دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور دبیرخانه جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه را واقع در دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ هرمزگان عنوان کرد.
 
حجت‌الاسلام تقوی با شاره به اینکه این جشنواره در دو بخش علمی و هنری برگزار شد، تصریح کرد: بخش علمی شامل مسابقه کتاب‌خوانی و درک مفاهیم کتاب صحیفه زندگی برگرفته از صحیفه سجادیه و رساله‌الحقوق امام سجاد(ع) است که با حضور دانشجویان و کارمندان دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: بخش دیگری نیز در حوزه علمی به تألیف کتاب، مقاله، پژوهش و پایان‌نامه از سوی دانشجویان و استادان دانشگاه اختصاص داشت.
 
دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور بخش هنری را نیز شامل وبلاگ‌نویسی، فیلم کوتاه، شعر، خوش‌نویسی، دل‌نوشته، داستان، مینیاتور دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 23 هزار نفر در بخش کتاب‌خوانی و بیش از هشت هزار نفر در بخش‌های علمی و هنری شرکت کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار