قره سید رومیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اصلاح ماده واحده مربوط به اختیارات رئیس مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه محکومیت‌های مالی

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح پیشنهادی همکاران برای اصلاح قانون اختیارات رئیس مجلس در خصوص بررسی مصوبات دولت در مغایرت با قانون اساسی و اصلاح جزیی این ماده مورد بررسی قرار گرفت.

"میرهادی قره سید رومیانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با جلسه امروز کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار داشت: طرح پیشنهادی همکاران برای اصلاح قانون اختیارات رئیس مجلس در خصوص بررسی مصوبات دولت در مغایرت با قانون اساسی و اصلاح جزئی این ماده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در پی بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه اجرای اصول (85) و (138) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسئولیت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در کمیسیون قضایی مجلس ماده واحده این تبصره با اصلاحات جزیی مواجه و ادامه بررسی آن به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام/
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروهی در رابطه با نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و ماده 3 آن که از سوی شورای نگهبان رد و از لحاظ فقهی و قانونی مغایر با شرع اعلام شده بود تشکیل شد و بررسی این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.
 
پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار