در شهرداری منطقه18 انجام می‌شود؛

تجهیز پهنه جنوب غرب حرم امام خمینی(ره) به سیستم HSE

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه18، از تجهیز پهنه جنوب غرب حرم امام خمینی(ره) به سیستم HSE در این منطقه خبر داد.

محمدرضا سالمی،  معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه18در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تجهیز پهنه جنوب غرب حرم مطهر امام خمینی(ره) به سیستم HSE در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از 29 اردیبهشت ماه آغاز و تا 10خرداد ماه سال 93 به منظور ایمن‌سازی پهنه جنوب غرب حرم مطهر امام راحل و استقبال از زائران و رفاه حال آنها در دست اجرا است.

سالمی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه18 به منظور ایمن‌سازی و تجهیز پهنه جنوب غرب حرم مطهر امام خمینی (ره) به سیستمHSE به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن‌سازی و تجهیز پهنه جنوب غرب پایتخت حرم مطهر امام خمینی(ره) به سیستم HSE با حضور کارشناسان سامانه HSE منطقه18 در حرم مطهر امام راحل، از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی خاطرنشان کرد:نصب علائم هشداردهنده و حفاظ در حاشیه رمپ‌ها و گودهای حفر شده مترو، جابه‌جایی مصالح، ماشین‌آلات و حفاظ کشی، تجهیز امکانات و علائم ترافیکی در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه18است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار