اطلاعیه فدراسیون فوتبال

استفاده بدون مجوز از پیراهن تیم ملی فوتبال غیر قانونی است

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای، هرگونه استفاده از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال کشورمان را بدون مجوز رسمی غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است؛ مدتی است که شرکتهایی از پیراهن، نماد و شعار تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل 2014 به قصد تحریک حس ملی مردم عزیز کشورمان برای تبلیغات کالاهای خود بهره می برند و در واقع  این شرکت ها ی بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به سوء استفاده از این موضوع کرده اند.

در ادامه اطلاعیه آمده است، شرکتهای ال جی ، سامسونگ، میهن و اویلا که در تبلیغات محیطی خود از موارد مطرح شده بهره برداری کرده اند، در صورتی که به فدراسیون فوتبال جهت دریافت مجوز مراجعه نکنند با توجه به غیر قانونی بودن این اقدام، فدراسیون فوتبال از این شرکتها به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است ؛ فدراسیون فوتبال حق قانونی خود می داند از رسانه هایی که اقدام به پوشش این حرکت غیر قانونی شرکت های مذکور کرده اند نیز به مراجع ذیصلاح شکایت کند.

گفتنی است، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه های جداگانه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرده است نسبت به جلوگیری از تبلیغات غیرقانونی شرکت های یاد شده اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار