توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دست اجراست

پروژه مترو فرودگاه امام خمینی(ره) حدفاصل ایستگاه شاهد تا پرند

پروژه مترو فرودگاه امام خمینی(ره) حدفاصل ایستگاه شاهد تا پرند به عنوان یکی از طولانی‌ترین خطوط قطار شهری در کشور توسط قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) در دست اجراست.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی سپاه؛  پروژه مترو فرودگاه امام خمینی(ره) (حدفاصل ایستگاه شاهد تا پرند) به عنوان یکی از طولانی‌ترین خطوط قطار شهری در کشور توسط قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) در دست اجراست.

 اين پروژه كه با هدف‌هايي همچون جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی تهران‏، جابه‌جایی مسافران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، جابه‌جایی مسافران شهرهای جدید پرند، اسلام‌شهر و رباط‌کریم به تهران و بالعکس توسط گروه تخصصي سپاسد از رده‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) در حال اجرا مي‌باشد.

مترو فرودگاه امام خمینی(ره) 52 كيلومتر طول دارد و بزرگ‌ترين پل متروي كشور به طول 700 متر و نيز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ایستگاه­های مترو کشور در مسير آن قرار مي‌گيرد.

پروژه مترو فرودگاه امام خمینی(ره)- (حد فاصل ایستگاه شاهد تا پرند) مشتمل بر 6 ایستگاه؛ از ایستگاه شاهد شروع و به موازات بلوار بهشت زهرا(س) به سمت غرب و تا آزادراه تهران– قم امتداد یافته و در کیلومتر 25 آزاد‌راه تهران – قم با تغییر مسیر به سمت غرب با ورود به اراضی فرودگاه امام خمینی(ره) ادامه یافته و به موازات بزرگراه داخلی فرودگاه که دو آزادراه قم و ساوه را به هم متصل می‌نماید، پس از عبور از جاده قدیم ساوه و آزادراه ساوه، به شهر جدید پرند می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
والا اگراین پروژه به اتمام برسه هزاران خودرو شخصی به تهران سرازیر نمیشه هم تا حدودی مشکل ترافیک حل میشه هم آلودگی هوای تهران منتها بعیداست این دولت اینکارو انجام بده باید منتظربود تا دولت دهم برگرده تا تمام پروژه های نیمه تموم تموم بشه به هرحال هرکی واسه این مردم مخصوصا قشرضعیف کاری میکنه برای بهتر زندگی کردن پاینده باشه انشالله
آخرین اخبار