معلم نمونه کشوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ضرورت به‌روز شدن محتوای علوم آموزشی در مدارس

سید امیر زکی گفت: محتوا و پیام کتب آموزشی و درسی باید به‌روز شود و ضرورت لحاظ نمودن این امر خطیر، در پیشرفت و توسعه علمی و آموزشی کشور امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.

سیدامیر زکی معلم نمونه کشوری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش موثر مسئولیت پذیری و احساس تکلیف معلمان در کنار ارتقا سطح تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری آموزشی به عنوان دو محور برجسته در رشد و توسعه علمی و آموزشی کشور اظهار داشت: در هر جامعه‌ای که پیشرفت‌های علمی با تلاش محققان، عملیاتی شده، نقش معلمان بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده بوده و در واقع امر، معلمی هنر است و توام شدن عشق و علاقه با این هنر، موفقیت‌ها و جهش‌های قابل توجهی را ایجاد می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده در سازوکار آموزشی از نظر بنده فاصله داشتن با پیشرفت‌های علمی و آموزشی به روز دنیاست و ضرورت به روز شدن مراکز آموزشی و مدارس درعرصه‌های آموزشی احساس می‌شود.
 
این معلم نمونه کشوری در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم هر کدام از ما، به عنوان جزئی کوچک از جامعه معلمین کشور، با دنبال نمودن مطالبات رهبری و تامین منویات ارزشمند ایشان در حد توان و بضاعت خویش گام‌های مثبتی را در شکوفایی کشور عزیز ایران اسلامی برداریم.
 
گفتنی است، سید امیر زکی، متولد سال 1348، در شهر ارومیه دیده به جهان گشود و با طی کردن تحصیلات عالیه در رشته ریاضی فیزیک و مهندسی مکانیک ماشین‌آلات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، هم اکنون در مقطع دکترا، مشغول به تحصیل و اتمام تحصیلات عالیه خویش است و در سال جاری نیز به عنوان معلم نمونه کشوری در شهرستان ملارد، انتخاب و معرفی شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معلم ، نمونه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
pedram
۱۱:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
احسنت بر شما معلم نمونه.درسته که عمده اطلاعاتش درسته ولی به روز نیست.واقعا کسی به فکر آموزش و پرورش نیست.ممنون از تذکر به جاتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
درس علوم که بچه ها باهاش مشکل دارن تو نظام جدید ساعتش کمتر شده لطفا بگین چرا
آخرین اخبار