با ارایه آموزش‌های مهارتی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران؛

سربازان وظیفه در تهران مهارت دیده می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: ارایه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه براساس استعدادها، امکانات و خصوصیات جسمی و روانی آنها خواهد بود.

حمیدرضا خانپور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص توسعه همکاری‌های آموزشی میان این اداره کل و یگان ویژه تهران بزرگ، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد خبر داد و گفت: به منظور همکاری آموزشی درصدد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با فرماندهی یگان ویژه تهران هستیم که در این خصوص رایزنی‌های لازمه نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارایه آموزش‌های مهارتی در راستای فراهم سازی زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت، آن‌ها در هنگام سپری کردن دوران سربازی است که موجب توانمندسازی آن‌ها برای ورود به بازار کار خواهد شد.

خانپور افزود: ارایه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه با توجه به استعدادها، امکانات و خصوصیات روانی و جسمی آن‌ها است می‌توانند از این فرصت طلایی که نقش مهمی در آینده‌شان خواهد داشت به نحو مطلوبی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث هنگام آموزش، نحوه کار با دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاهی و برگزاری آزمون و سنجش مهارت کار‌آموزان از جمله اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در انعقاد تفاهم نامه مذکور خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: آموزش ، مهارت ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار