فریبا: در بازی با آنگولا برد و باخت مهم نیست

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی با آنگولا گفت: با توجه به اینکه این بازی آخرین بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی است کی‌روش باید بدنبال اجرای تاکتیک‌های موردنظر باشد.

بهتاش فریبا با بیان این مطلب که بازی تیم ملی با آنگولا آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی است به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کی‌روش در این بازی باید هر تاکتیکی که دارد پیاده کرده و به ارنج و ترکیب تیم بپردازد و همان سیستمی را که برای مقابله با نیجریه مدنظر دارد در این بازی شبیه‌سازی کرده و با استفاده از همان بازیکنانی که قصد دارد در برابر نیجریه به کار گیرد برنامه‌های خود را در بازی تمرین کنم.
 
وی ادامه داد: آماده کردن تیم برای مواجهه با نیجریه و اجرای برنامه‌ها باید هدف کی‌روش در بازی با آنگولا باشد و برد و باخت در این بازی نباید برای او اهمیت داشته باشد.
 
فریبا با اشاره به انتخاب آنگولا از سوی کی‌روش تصریح کرد: با توجه به این انتخاب سبک بازی نیجریه و آنگولا از نظر کی‌روش شبیه هم بوده چرا که در غیر این صورت این تیم را برای آخرین بازی تدارکاتی انتخاب نمی‌کرد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به طور طبیعی نوع بازی تیم‌های آنگولا و نیجریه‌ شبیه هم است به طوریکه هر دو تیم از قدرت بدنی بالایی برخوردارند.
 
وی با بیان این مطلب که بازیکنان، از لحاظ قدرت بدنی در حد و اندازه بازیکنان نیجریه و آنگولا نیستیم تأکید کرد: اگر در مقابل آنان بخواهیم همانند خودشان بازی کنیم هم از نظر بدنی لطمه خواهیم دید و هم گل می‌خوریم.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: باید با بازی فنی و کارهای تاکتیکی و متمرکز و با برنامه‌ریزی و بازی نزدیک به هم بیشتر توپ را به گردش درآورده و کمتر بازیکنان را در زمین مجبور به دویدن کنیم.
 
فریبا افزود: باید بدنبال راهی باشیم تا کمتر با بازیکنان حریف سر و کار داشته باشیم و با پاس‌های کوتاه بیشتر با توپ کار کنیم.
 
وی اظهار داشت: امیدوارم در بازی با آنگولا مصدوم نداشته باشیم تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت بازیکنان در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل استفاده کنیم.
 
فریبا در پایان خاطرنشان کرد: کار تیم ملی در جام جهانی بسیار سخت است و نباید سطح توقع مردم را بالا برد اما در عین حال صعود از گروه غیرممکن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار