کرمان/

تجلیل از امام راحل(ره) ، تجلیل از ارزش هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، تجلیل از امام راحل(ره) و تجلیل از امام راحل(ره) ، تجلیل از ارزش هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه کرمان ، بر حضور گسترده در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تأکید و خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم، ارج نهادن به دین خدا ، آیین الهی و تجلیل از ارزش هاست.

نماینده ولی فقیه در استان ، از برگزاری مراسم با شکوه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه ی ثارالله کرمان همزمان با 14 خرداد خبر داد و اعلام کرد: در این مراسم آیت الله موحدی کرمانی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهد کرد.

آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت اخلاق در جامعه اشاره و تصریح کرد: دین مبین اسلام ، احادیث و روایات به محاسن و مکارم اخلاق تاکید زیادی داشته است.

وی رعایت ادب و احترام ، برخورد خوب با مردم و خوش خلقی را از ویژگی های محاسن اخلاق عنوان کرد و یادآور شد: داشتن محاسن اخلاق بسیار خوب است ولی مکارم اخلاق بالاتر و برتر است که یک فرد مسلمان باید خود را به مکارم اخلاق آراسته کند./ب



برچسب ها: تجلیل ، ارزشها ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.