گروه D جام جهانی 2014؛

بازیکنان اروگوئه را بهتر بشناسیم

تیم ملی فوتبال اروگوئه‌ در میان 32 تیم راه یافته به جام جهانی فوتبال 2014 برزیل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال اروگوئه‌ با تیم‌های ایتالیا،انگلیس و کاستار‌یکا در گروه D همگروه است و به این بهانه مروری بر بیوگرافی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ارو‌گوئه خواهیم داشت.
 
ناندور‌ موسلرا‌:
 
 موسلرا‌ دروازه بان تیم ملی اروگوئه‌ متولد سال 1986 میلادی است که با 56 بازی ملی با تجربه ترین دروازه بان تیم اروگوئه‌ محسوب می‌شود و در تیم باشگاهی گالاتا‌ سرای ترکیه عضو می‌باشد.
 
 مارتین سیلوار:
 
 سیلوا یکی دیگر از دروازه‌بانهای دعوت شده به تیم ملی  ار‌وگوئه است که متولد سال 1983  میلادی  است و با 4 بازی ملی در تیم باشگاهی و اسکود‌گاما برزیل بازی می‌کند.
 
 رودریگو‌ مونز‌:
 
 مونز‌ دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه‌ متولد سال 1982 میلادی است وی تجربه بازی در تیم ملی کشورش را ندارد و در تیم باشگاهی لیبرتاد‌ پاریس عضو می باشد.
 
 دیگو‌ لوگانو‌ :
 
 لوکانو مدافع تیم ملی اروگوئه متولد 1980 میلادی و تجربه 92  بازی ملی  و 9 گل ملی را اندوخته دارد و در تیم باشگاهی  برومویچ‌ انگلیس توپ می‌زند.
 
 دیه گوکودین‌:
 
 گوکودین‌ مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه متولد  سال 1986  است و تجربه 72 بازی  ملی و سه گل ملی را دارد و در تیم باشگاهی اتلتیکو‌ مادرید‌ اسپانیا توپ می‌زند.
 
 مارتین کاکراس‌:
 
 کاکرس‌ مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد 1987  میلادی است و با 55 بازی ملی و یک گل ملی در تیم باشگاهی یوونتوس‌ ایتالیا بازی می‌کند.


 
 سباستین کواتس‌:
 
 کواتس‌ مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه‌ متولد سال 1990  میلادی و 13 بازی  ملی بدون گل در تیم باشگاهی  ناسیونال‌‌اروگوئه بازی می‌کند.
 
خورخه‌ فوسیله‌:
 
فوسبله‌ مدافع تیم ملی اروگوئه‌ است که متولد  سال 1984  میلادی است و 41 بازی ملی بدون گل در کارنامه فوتبال ملی‌اش به چشم می‌خورد در تیم پورته‌ پرتغال بازی می‌کند.
 
خوزه‌ ماریا‌ خمینس‌:
 
خمینس‌ مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد سال 1995 میلادی است که 4 بازی ملی اندوخته خود دارد و در تیم باشگاهی  اتلتیکو‌ مادرید‌ اسپانیا توپ می‌زند.
 
 ماکسیمیلیانو‌:
 
 ماکسیمیلیانو‌ را مدافع تیم ملی  اروگوئه‌ متولد سال 1984  میلادی است و با 88 بازی ملی و سه گل ملی در تیم باشگاهی  بنفیکا‌ پرتغال بازی می‌کند.
 
آلخاندر‌و سیلوار‌:
 
 سیلو‌ا مدافع تیم ملی اروگئوه‌متولد 1989/9/4  (1989) میلادی است که تجربه دو بار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد و در تیم ملی باشگاهی  لانوس آرژانتین عضو می‌باشد.
 
 آدرس اسکوتی:
 
اسکوتی مدافع تیم ملی  اروگوئه سال 1975 میلادی که تجربه 40 بار پوشیدن  تیم ملی کشورش را دراد و یک بار برای تیم ملی  کشورش گل به ثمر رسانده در تیم باگشاهی ناسیونال‌اروگوئه توپ می‌زند.
 
 الگیدو‌ آروالو ریوس:
 
ریوس هافبک تیم ملی اروگوئه است وی متولد 1982 میلادی است و با تجربه 53 بازی ملی بدون گل ملی در تیم باشگاهی مورلیا‌ مکزیک بازی می‌کند.
 
 سپاستین اگورن:

اگورن هافبک تیم ملی اروگوئه متولد سال 1981 میلادی است وی تجربه 51 بازی ملی همراه با 7 گل ملی را دارد و در تیم باشگاهی پالمیراس برزیل عضو می‌باشد.

آلوارو گونزالس:

گونزالس هافبک تیم ملی اروگوئه متولد سال 1984 میلادی است و سابقه 42 بار بازی ملی را همراه با 2گل با پیراهن تیم کشورش را دارد و در تیم باشگاهی لاتزیو ایتالیا را دارد.



والتر گارگانو:

گارگانو هافبک تیم ملی اروگوئه است وی متولد سال 1984 میلادی است و 61 بار تجربه بازی برای تیم ملی کشورش را همراه با 1گل دارد و عضویت باشگاه پارما ایتالیا را دارد.

نیکولاس لودیه رو:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1989 میلادی است و 25 بار تجربه بازی برای تیم کشورش را دارد. وی صاحب 3گل ملی و درباشگاه بوتافوگو برزیل توپ می زند.

آلوارو پریرا:

هافبک تیم اروگوئه که متولد سال 1985 میلادی است و 55 بازی ملی و 6 گل در کارنامه فوتبال ملی‌اش به چشم می‌خورد  و در تیم باشگاهی سائوپائولو برزیل عضو می‌باشد.

دیه گوپرز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1980 میلادی است و با 88 بازی ملی و 2 گل ملی دارای تجربه نسبتاً بالایی است و در تیم باشگاهی بلوکنا ایتالیا توپ می زند.

گاستون رامیرز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1990 میلادی است و 27 بار تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و در تیم باشگاهی سواتهمپتون انگلیس بازی می‌کند.

کریستین رودریگوئز:

هافبک تیم اروگوئه متولد سال 1985 میلادی می‌باشد که سابقه 71 بار بازی برای تیم ملی کشورش به همراه 8 گل ملی را به یدک می‌کشد و در تیم باشگاهی اتلتیکو مادرید اسپانیا توپ می‌زند.

آلوارو فرناندز:

فرناندز یکی  دیگر از هافبک‌های تیم اروگوئه می‌باشد که متولد سال 1985 میلادی است وی سابقه 12بازی ملی را دارد و درتیم باشگاهی لاپلاتا آرژانتین توپ می زند.

گوانزالو کاسترو:

کاسترو مهاجم تیم اروگوئه متولدسال 1984 میلادی است و تجربه 5 بازی ملی بدون گل را دارد ودر تیم باشگاهی رئال سوسیداد اسپانیا توپ می زند.

روبرتو کاوانی گومز:

گومز مهاجم تیم فوتبال اروگوئه می باشد وی متولد سال 1978 میلادی است و تجربه 60 بازی ملی همراه با 20گل ملی درکارنامه فوتبال ملی‌اش دیده می‌شود.در تیم باشگاهی پاریس ساینت جرسین فرانسه عضو می باشد.

دیه گو فورلان:

فورلان مهاجم تیم اروگوئه است و متولد سال 1979 میلادی می‌باشد و با 108 بازی ملی و 36 گل ملی درتیم باشگاهی سرزو اوساکا ژاپن عضو می باشد.

ابل ماتین هرناندز:

مهاجم تیم اروگوئه متولد سال 1990 میلادی است وتجربه 11 بازی ملی همراه با 7 گل درکارنامه‌اش دارد. وی در تیم باشگاهی پالرمو ایتالیا توپ می‌زند.

ریکاردو استانی:

مهاجم تیم اروگوئه است که متولد سال 1986 میلادی می باشد و 8 بازی و 2 گل ملی درکارنامه ملی اش دیده می‌شود. وی در تیم باشگاهی اسپانیول اسپانیا بازی می‌کند.

آلبرتو سوارز دیاز:

مهاجم این تیم که متولد سال 1987 میلادی است و با 77 بازی و 39 گل ملی یکی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم اروگوئه می‌باشد که در تیم باشگاهی لیورپول انگلیس توپ می‌زند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار