برپايي نمایشگاهی از آثار امام خمینی (ره) در اسلام آباد

بمناسبت بیست و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه فرهنگی و آثار گرانقدر امام خمینی(ره) روز جمعه با حضور شخصیت های مذهبی و فرهنگی پاکستان در اسلام آباد گشایش یافت.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،  این نمایشگاه با همت رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد و با همکاری مرکز علمی جامعه الصادق (ع) برپا شد.

تقی صادقی رایزن فرهنگی کشورمان و علامه سید حسین عباس گردیزی مدیر حوزه علمیه جامع الرضا (ع) به طور مشترک پس از افتتاح این نمایشگاه از بخش های گوناگون آن دیدن کردند.

آثار حضرت امام خمینی (ره) به زبان های اردو، انگلیسی و فارسی برای بازدید دراین نمایشگاه ترتیب یافته که از مورد استقبال بازید کنندگان قرار گرفت.

عکس های هنری نیز با عناوین انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی در منطقه در این نمایشگاه عرضه شده است.

شخصیت های مذهبی و فرهنگی پاکستان درجریان دیدار از این نمایشگاه با تمجید از آثار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره)، علاقه خاص خود را نسبت به زندگانی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ابراز داشتند.

رسانه های خبری پاکستان نیز با حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، پوشش ویژه ای از این برنامه ارائه دادند.

رایزنی فرهنگی ایران در حاشیه مراسم فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را به ایرانیان و دوستداران انقلاب اسلامی در پاکستان تسلیت گفت.

صادقی افزود: جهان همچنان محو شخصیت درخشان امام راحل بوده و باید گفت زمان زیادی لازم است تا پی به فلسفه و افکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ببریم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با مقابله خستگی ناپذیر در برابر استکبار جهانی و نظام های کفر، پرچم توحید را برافراشتند.

رایزنی فرهنگی و خانه های فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از امروز هفته گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ﴿ره﴾ را در شهرهای مختلف این کشور بر اساس برنامه ریزی های خود برگزار می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار