هاآرتص :

احتمال حمله سایبری به حامیان مالی بازیهای"جام جهانی 2014 "

اوایل هفته جاری "هکرهای ناشناس" به شبکه های کامپیوتری وزارت خارجه برزیل حمله کرده و دهها ایمیل محرمانه در آن را منتشر کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص ؛ این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود به نقل از یکی از هکرها که از حمله سایبری به وزارت خارجه برزیل در روز گذشته(جمعه) آگاهی داشت ، نوشت : گروه هکرهای ناشناس در حال آماده سازی یک حمله سایبری به حامیان مالی بازی های "جام جهانی برزیل 2014 " هستند  . 

به گفته این هکر هدف حمله های سایبری به پایگاه های اینترنتی واطلاعات محرمانه حامیان مالی جام جهانی 2014 اعتراض به هزینه های بی شمار و هنگفتی است که در بازی های فوتبال صرف می شود در حالی که بسیاری از  مردم برزیل در تهیه مایحتاج اولیه زندگی خودنیز دچار مشکل هستند . 

یکی دیگر از هکرها که با نام مستعار و از مکانی نامعلوم در برزیل در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی سخن میگفت ، اظهار داشت : ما اکنون در حال انجام آزمایشاتی بر روی برخی سایت ها هستیم تا ببینیم کدامیک از آنها آسیب پذیری بیشتری دارند . مامعمولا این تست ها را در ساعات انتهایی شب اجرا می کنیم . طرحهایی برای حمله سایبری در دست داریم . 

وی همچنین افزود : هم اکنون وقت آن رسیده که حامیان مالی بازی های فوتبال در جام جهانی برزیل را مورد هدف قرار دهیم . 

این عضو ناشناس گروه "هکر های ناشناس "‌ اهداف احتمالی حملات سایبری خود را اینگونه نام برد : آدیداس ، خطوط هوایی امارات متحده عربی و شرکت کوکاکولا از جمله اهداف تعیین شده گروه هستند . 

شایان ذکر است که سخنگو یا نمایندگان شرکت های حامی مالی در بازی های جام جهانی فوتبال تاکنون در مقابل درخواست ها برای اظهارنظر یا پاسخگویی به این تهدیدات سکوت کرده اند . 

انتهای پیام /
برچسب ها: جام ، جهانی ، سایبری ، فوتبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار