بهترین وسیله حمل و نقل بعد از جراحی قلب باز

پژوهشگران در مقایسه انواع وسایل نقلیه بهترین و بدترین آنها به لحاظ آسیب رساندن به سلامت دوران نقاهت فرد عمل جراحی قلب باز کرده را پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به تازگی دریافته‌اند افرادی که جراحی قلب انجام داده‌اند می‌توانند پس از عمل جراحی بدون نگرانی از لخته شدن خون سوار هواپیما شوند.

گفتنی است، محققان با تحقیق بر بروی داوطلبان دریافته‌اند خطر سوار شدن به هواپیما و لخته شدن خون همانند خطر رانندگی در جاده‌ با خودرو و برای بیماران جراحی شده قلب است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بسیاری از افراد از ترس ابتلا به ذات الریه، لخته شدن خون و یا جمع شدن آب در ریه پس از جراحی سوار هواپیما نمی‌شوند اما تحقیقات جدید نشان داده در صورت رعایت نکات ایمنی افراد می‌توانند با خیال راحت سوار هواپیما گردند.

براساس تحقیقات کارشناسان بخش جراحی قفسه سینه کلینیک مایو به سرپرستی دکتر استفان Cassiri افراد چنانچه استرس خود را کم نمایند، هر ساعت یک بار اندکی در هواپیما قدم بزنند و آب کافی بنوشند، همچنین در صورت نیاز کپسول اکسیژن به همراه خود داشته باشند و لباس‌های گشاد به تن کنند می‌توانند با خیال راحت بلافاصله پس از عمل جراحی سوار هواپیما گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل ، جراحی ، قلب ، توصیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار