لذت موسیقی، با سیستم بی‌سیم !

پایگاه اتصال ND5530 ال‌جی در عین شیک و زیبا بودن، لذت گوش دادن به موسیقی را از روی دستگاه اندرویدی یا اپل برای شما به ارمغان می‌آورد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ می‌توانید از طریق بلوتوث آهنگ روی دستگاه اندرویدی خود را به پایگاه اتصال ND5530 ال‌جی منتقل کرده و علاوه بر راحتی فراوان، صدای مزاحم را حذف کنید. می‌توانید از اتصال مستقیم اپل یا دستگاه اندرویدی خود به این پایگاه بهره‌مند شوید تا همزمان بتوانید دستگاه خودرا شارژ کرده و از آن استفاده کنید.
از NFC ( ارتباط حوزه نزدیک ) دستگاه خود نیز می‌توانید برای افزایش قابلیت اتصال میان دستگاه هوشمند خود و بلندگوها استفاده کنید تا وضوح صدا و راحتی غیر قابل وصفی داشته باشید.این سیستم دو کاناله بلندگو که به زیبائی طراحی شده‌است، صدای ۳۰ واتی قدرتمندی دارد که حداکثر صدای بم (bass) و حداقل صدای زیر (treble) را به خوبی با یکدیگر اجرا می‌کند.

nd5530

\می‌توانید کنترل سیستم صوتی خود را به وسیله برنامه کاربردی LG Remote به طور کامل در دست بگیرید. این برنامه از طریق بلوتوث کار میکند و تنها کافیست این برنامه کاربردی را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید و اختیار همه سیستم را به دست بگیرید.


lg-bluetooth-remote-app-nfc

ویژگی‌ها :

•    پخش صدا به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث: با استفاده از فناوری بلوتوث، شما می‌توانید از آهنگ‌های مورد علاقۀ خود لذت ببرید؛ البته بدون نیاز به  گذاشتن گوشی روی ایستگاه اتصال آی‌فون، آی‌پاد و اندروید.

•    سازگاری با NFC (ارتباط حوزه نزدیک)  : به سادگی گوشی هوشمند خود را روی دستگاه بگذارید و استفاده کنید.

•    ساخته‌شده برای آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد : بیشتر پایه‌های اتصال ال‌جی از جدیدترین  نسل و البته نسل قدیم اپل پشتیبانی می‌کنند و دسترسی کامل به امکانات مورد علاقه و عملکردها را، بدون در نظر گرفتن اینکه دستگاه شما از کدام نسل است، فراهم می‌کند.

•    : Portable In  قابلیت Portable In به شما امکان می‌دهد تا به سادگی از طریق شکاف ۳٫۵ میلی‌متری، دستگاه‌های پخش‌کنندۀ MP3 یا مدیاپلیر شخصی خود را به این پایه‌های اتصال متصل کنید و از طریق اتصال AUX به موسیقی دلخواه خود گوش فرادهید.

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، ال جی ، lifeotech
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۲:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
کجا باید رفت تا دانلودش کنیم
آخرین اخبار