رودهن/

در مسکن مهر پردیس بار مالی جدیدی صورت نمی گیرد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای ساخت روبناها به متقاضیان بار مالی جدیدی صورت نمی گیرد.

 

حسن ولی ‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: چرا که در دو سال گذشته به این موارد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: طی نشستی که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن برگزار شد، این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

ولی‌ پور تصریح کرد: با ارائه مستنداتی از سوی وزارت راه و شهرسازی، جلسه با حضور مدیران ارشد ادامه یافت و بعد از ترک جلسه، اطلاع دادند که مشکل با بانک مسکن با مستندات ارائه شده رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: همچنین مدیر شعب بانک مسکن شمال‌ شرق استان تهران در تماسی که داشت، اعلام کرد که مشکل پیش ‌آمده مرتفع شده و از این بابت متقاضیان مسکن مهر نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: همان‌ طور که در هفته ‌های گذشته اعلام شد، بار مالی جدیدی در خصوص روبنا‌های مسکن مهر به متقاضیان تحمیل نمی ‌شود و در دو سال گذشته این موارد پرداخت شده است.

ولی ‌پور اضافه کرد: صحبت ‌های ذبیح الله نعمتی، مدیر اعتباری بانک مسکن بر اساس دستور مدیر عامل وقت بانک مسکن بوده و طی مصوبات قانونی این مبالغ پرداخت می‌ شده و هیچ بخشنامه ‌ای نیز خلاف این موضوع صادر نشده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه برای باطل شدن این بخش‌ نامه هیچ نامه ‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ نشده است، تصریح کرد: مصوبات قانونی در حال انجام است و تقاضا داریم این موضوع طبق روال گذشته ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هدف نخست در این مسیر پرداخت حق نظارت‌ ها و حق انشعاب و نظام مهندسی بود، افزود: متاسفانه این موضوع متوقف شد و طبق قانون سازماندهی مسکن، آماده ‌سازی بر عهده متقاضیان است.

ولی‌ پور اضافه کرد: با قدرت به احداث ساختمان‌ ها ادامه می ‌دهیم و تمام تلاش مجموعه شرکت عمران نیز بر این است که امکانات را فراهم کنیم تا بار مالی متقاضیان کمتر شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: به همین جهت، قول می ‌دهیم که بار مالی جدیدی برای ساخت روبناهای جدید به متقاضیان تحمیل نکنیم/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.