آیت الله نوری‌همدانی:

تن دادن به استکبار با مکتب سیدالشهداء(ع) منافات دارد

آیت الله نوری همدانی با بیان این که تن دادن به خواسته استکبار و استبداد با مکتب سیدالشهداء (ع)منافات دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشاء خدمات زیادی بوده است و توانسته در برهه‌هایی از انقلاب و اسلام دفاع نماید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله نوری همدانی" امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد، به تبیین اهمیت جهاد و شهادت و نقش این فرهنگ مقدس در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
 
وی با اشاره به اوضاع قبل از انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که در قبل از انقلاب اسلامی ایران مطرح بود فرهنگ رفاه طلبی و لذت جویی بود و مردم سعی می‌کردند، زندگی خود را در همین محدوده لذت طلبی و دوری از معنویت سپری کنند و تمام ارزش‌ها و فعالیت‌ها در همین محدوده خلاصه می‌شد.
 
آیت الله نوری همدانی افزود: طاغوت و طاغوتیان تلاش می‌کردند این فرهنگ منحط را که از غرب وارد زندگی مردم شده بود را برای مردم نهادینه کنند و با  استفاده از تمام ابزار و وسائل مثل فیلم‌ها و مجلات و نوشته ها، تلاش داشتند تا مردم را از معنویت و خداپرستی به سوی لذت طلبی صرف بکشانند؛ چرا که دوام حکومت خود را در توسعه این فرهنگ می‌دانستند.
 
معظم له خاطر نشان کرد: زندگی خالی از معنویات جز ذلت نیست؛ چرا که تن دادن به استکبار و استبداد است و با مکتب سیدالشهداء (ع)منافات دارد و سیاست ذلت در برابر غرب را دشمنان اسلام و انقلاب برای تسلط بر کشور می‌خواستند.
 
آیت الله نوری همدانی افزود: حضرت امام خمینی(ره) این سد ذلت و خود باختگی در برابر دشمنان اسلام؛  مخصوصا غرب را شکستند و با الگو گرفتن از مکتب نورانی امام حسین(ع)انقلاب اسلامی ایران پایه گذاری کردند و فرهنگ جهاد و شهادت را به میدان آوردندو همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ مقدس را که باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد با تمام وجود حفظ کنیم.
 
وی ادامه داد: امروز میلیون‌ها جوان مشتاق شهادت در ایران وجود دارند که آرزوی شهادت می‌کنند و این مختص به ایران است و هیچ کشوری نیست که جوانان آن این گونه مشتاق شهادت باشند.
 
این مرجع تقلید افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشاء خدمات زیادی بوده است و هر روز بر قدرت، عظمت، نوآوری و ابتکار این نهاد انقلابی افزوده می‌شود و توانسته است در برهه هایی از از انقلاب و اسلام دفاع نماید.
 
معظم له انقلاب‌های منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این انقلاب که بیش از سی سال از عمر آن می گذرد هر روز بر مجد و عظمتش افزوده می‌شود و کشورهای مختلف با الگو گرفتن از این انقلاب توانسته اند در برابر استبداد و استکبار بایستند و پیام عدالت خواهی و آزادی از یوق استکبار و استبداد را از انقلاب ایران به خوبی دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار