گزارشی از دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور

دیدار کرباسچی، قوچانی و سلامتی با روحانی/ حضرتی: بنا نیست کسی درباره این جلسه صحبت کند

در دیدار بهاری جمعی از فعالان اصلاح‌طلب با رئیس‌جمهور درباره لزوم کمک هر چه بیشتر به دولت و حمایت از آن بحث و تبادل نظر شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس، روز 25 اردیبهشت‌ماه حدود 37 نفر از فعالان اصلاح‌طلب با حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که گفته می‌شود برخی از فعالان رسانه‌‌ای اصلاح‌طلب نیز حضور داشتند، درباره لزوم کمک هر چه بیشتر به دولت و حمایت از آن بحث و تبادل نظر شده است. البته انتقاداتی نیز در این جلسه نیز مطرح شده است.

در همین زمینه یکی از افراد حاضر در این جلسه به خبرنگار فارس گفت:‌ محمد سلامتی دبیرکل حزب منحله مجاهدین، حسین کمالی دبیرکل حزب کار، حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)،‌ محمد قوچانی سردبیر نشریه صدا، جواد اطاعت عضو حزب‌ اعتماد ملی و غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران از افراد حاضر در این جلسه بودند، که هیچ یک حاضر به اظهارنظر درباره جزئیات این جلسه نشدند.

از سویی دیگر الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد نیز به فارس می‌گوید: «بنا نیست هیچ‌کس درباره این جلسه صحبت کند چراکه قرار بود رسانه‌ای نشود.»

این در حالی است که حسین مرعشی عضو بنیاد باران و از مدعوین جلسه مشترک با رئیس‌جمهور،‌ تاکید می‌کند: «این دیدار بسیار مفصل و مهم بود و در صورت نیاز جزئیات این دیدار از سوی دفتر آقای روحانی منتشر خواهد شد.»

گفتنی است پیش از این نیز روحانی با برخی چهره‌های اصولگرا با محوریت بحث‌های روز و مسائل اقتصادی دیدار کرده بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
واقعا چه کسی باید مواظب این حرکات باشد مرموزانه دارند در جهت اهداف آمریکا حرکت میکنند انشاء الله خدا رسوا خواهد کرد کسانیکه در مقابل اسلام ناب و ولایت فقیه حرکت میکنند