زارعیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

سقوط دکل مخابراتی نداشتیم/وضعیت ارتباط مخابراتی نرمال است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ دکل مخابراتی بر اثر طوفان شدید سقوط نکرده و در حال حاضر وضعیت ارتباط مخابراتی نرمال است.

داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به طوفان شدید روز گذشته در بسیاری از استان‌ها از جمله استان تهران صورت گرفت و در پی قطعی برق،‌ سایت‌های مخابراتی در ابتدا قطع و سپس به حالت نرمال برگشت.
 
وی با اشاره به اینکه سایت‌های مخابرات به برق متصل هستند، افزود: اختلال کوتاه در ارتباط مخابراتی روز گذشته به دلیل قطع برق بوده که با وجود برق‌های استراتژی این ارتباط وصل شد.
 
زارعیان به امنیت دکل‌های مخابراتی در برابر حوادث اشاره کرد و گفت: دکل‌های مخابراتی استاندارد بوده و با چنین حوادثی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.
 
سخنگوی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص ایجاد ورزش باد و طوفان شدید در روزهای آتی،‌احتمال اینکه قطعی مخابرات صورت گیرد وجود دارد اما این اختلال کوتاه بوده و به سرعت رفع خواهد شد.
 
زارعیان در پایان با تأکید بر اینکه دکل‌های مخابراتی بر اثر حوادث این چنینی سقوط نمی‌کند، خاطرنشان کرد در صورت سقوط دکل‌های مخابراتی شرکت متولی خسارت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سقوط ، دکل ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
.دیروز خودم یکیشو دیدم که میدان جمهوری از رو ساختمان کناری برج گردان نواب کلا واژگون شده و از ساختمون همینجور آویزون بود و نیروهای امدادی هم داشتن جمع و جورش میکردن. شایدم مال مخابرات نبوده.
آخرین اخبار