آماده باش پلیس راهور برای طوفان دوم پایتخت/ حضور تمام تیم‌های عملیاتی پلیس در سطح شهر

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از آماده باش کلیه نیروهای پلیس راهور و حضور تمامی تیم‌های علمیاتی پلیس در سطح شهر برای کنترل طوفان دوم پایتخت خبرداد.

سردار مهرایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات و آمادگی پلیس راهور براساس پیش بینی کارشناس هواشناسی در ارتباط با آغاز طوفان دوم در پایتخت گفت: دقایقی پیش جلسه ای با حضور عوامل پلیس راهور تشکیل شد و پی آن کلیه عوامل پلیس راهور در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و تمامی تیم‌های عملیاتی پلیس نیز در راستای کنترل طوفان دوم پایتخت در سطح شهر حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا ادامه داد: کلیه نیروهای امدادی، آتش نشانی، اورژانس و شهرداری نیز در کنار پلیس راهور در آماده باش کامل هستند که حداقل خسارات را داشته باشیم.

وی افزود: توصیه ما به شهروندان این است که به صورت جدی از سفرهای غیر ضروری خود جلوگیری کنند و همچنین موتور سوارها نیز برای حفظ جان خود تا بازگشت هوا به حالت عادی از تردد در سطح شهر ممانعت کنند.

سردار مهرایی خاطرنشان کرد: کلیه تیم‌های عملیاتی پلیس به ویژه در محل‌هایی که دیروز نیز مشکلاتی را به دنبال داشت حضور دارند و به مردم کمک خواهند کرد و تقاضای ما از شهروندان این است که تا حداقل امکان از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند و نهایت همکاری را با پلیس راهور و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.