معاون تحقیقات و فناوری:

امیدواریم بتوانیم امید به زندگی در بدو تولد را به 80 سال برسانیم

معاون تحقیقات و فناوری وزرات بهداشت از مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر و آزمایشگاه های مرکزی تحقیقات و کوهورت دانشگاه علوم پزشکی فسا بازدید کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر رضا ملک زاده پس از بازدید از امکانات فراهم شده در دانشگاه علوم پزشکی فسا شامل مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر و آزمایشگاههای مرکزی تحقیقات و کوهورت، در جلسه ای با حضور محققین و هیات رییسه دانشگاه با اشاره به فعالیت های وزارت بهداشت پس از انقلاب اظهار داشت: در این سالها به نحو زیادی بی عدالتی را کم کرده ایم و سعی بر این بوده که در تمام نقاط کشور خدمات بهداشتی و درمانی مناسب ارائه شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مهمترین دستاورد نظام سلامت را افزایش امید به زندگی به میزان 22 سال با وجود جنگ، زلزله و حوادث مختلف عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم امید به زندگی در بدو تولد را به 80 سال برسانیم.

دکتر ملک‌زاده بر لزوم پرداختن دانشگاه به پژوهش و شرکت فعال در توسعه دانش فعلی با رویکرد حل مشکلات کشور تاکید و اظهار امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی فسا به عنوان مرکزی پر پتانسیل در اجرای طرح های ملی مورد توجه قرار گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار