اردبیل/

بازارچه مشترک مرزی با آذربایجان در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: بازارچه مشترک مرزی با کشور آذربایجان در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ابراهیم امامی در نشست خبری با خبرنگاران کشور آذربایجان که برای به تصویر کشیدن شهرستان مشگین‌شهر و سرعین وارد خاک ایران شده‌اند، افزود: مشگین‌شهر یکی از مناطقی است که تمام نعمت‌های خدادادی و قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری را در عرصه‌های مختلف در خود جای داده است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله دام، شیلات، صنعت، گردشگری و معادن فعالیت می‌کند که در این خصوص نیز زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت‌های خارجی فراهم شده است که در صورت سرمایه‌گذاری امکانات لازم در اختیار سرمایه‌گذاران آذربایجانی و سایر کشور‌ها قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر یادآور شد: ایران در نظر دارد که یک بازارچه مرزی مشترک بین آذربایجان و شهرستان مشگین‌شهر در این منطقه ایجاد کند تا زمینه همکاری دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری بیش از پیش قوی‌تر شود.

امامی ادامه داد: این موضوع در حال حاضر در بین سفرای دو کشور در حال بررسی است و بعد از اتمام کارهای میان دو کشور این بازارچه مرزی در منطقه ایمیشلی و قانلی بولاغ احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، بازارچه ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.