سناتور آمریکایی :

باید از حمله اسرائیل به ایران حمایت کنیم / اتحاد فتح و حماس رامحکوم می کنیم

تد کروز ، سناتور آمریکایی حامی رژیم صهونیستی در تازه ترین اظهارات خود از نحوه مدیریت اوباما در مذاکرات هسته ای با ایران انتقاد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری آروتز شوا ؛ این پایگاه اسرائیلی همچنین نوشت : تد کروز ، رهبر حزب جمهوری خواه در سنای آمریکا در "کنسرت روز اسرائیل" در روز یکشنبه بار دیگر حمایت همه جانبه خود از تل آویو را تکرار کرده و افزود : اتحاد ناگسستنی میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد ومن قویا از این اتحاد حمایت می کنم. 

وی خاطرنشان کرد : دولت اوباما در مدیریت مذاکرات هسته ای با تهران شکست خورده است . 

نماینده مردم تگزاس در سنا در جمع بیش از 10 هزار حامی رژیم صهیونیستی در پارک مرکزی منهتن تصریح کرد : دولت اوباما در حال تکرار اشتباهاتی است که دولت کلینتون مرتکب شده بود .کلینتون در جلوگیری از دست یابی کره شمالی به سلاح اتمی شکست خورد . 

کروز که نامزد مورد تائید محافظه کاران حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری می باشد با ابراز خرسندی از سیاست حمایتی خود از تل آویو مدعی شد : حمایت قاطع کنگره در تصویب لایحه ای که مانع ورود یک تروریست (!) بعنوان سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل و همچنین رونق گرفتن اقتصاد در اسرائیل عاملی برای جشن و خوشحالی ماست . 

نماینده جمهوری خواه سنا افزود :‌ با این حال هشدار می دهم که "ایران هسته ای " تهدیدی جدی هم برای اسرائیل و هم برای آمریکاست . چنانچه سرزمین یهودی اجرای یک حمله نظامی و مسلحانه را علیه ایران در نظر بگیرد باید از آن حمایت کنیم . از این طریق باید به خنثی کردن طرح های تهران توسط تل آویو کمک کنیم .

کروز در انتهای سخنان خود در این کنسرت در گفتگو با پایگاه خبری رژیم صهیونیستی (آروتز شوا) اظهارات خود را تکرار کرده و خاطرنشان کرد : دوستی میان واشنگتن و تل آویو وجود دارد و باید ناگسستنی باقی بماند . دست یابی ایران به توانمندی های گسترده هسته ای می تواند بزرگترین تهدید برای هر دو دوست ( آمریکا و اسرائیل ) گران تمام بشود .

کروز ادامه داد : دولت آمریکا نه تنها نباید تحریم های ضدایرانی خود را کاهش دهد بلکه باید با قوت هر چه شدیدتر آن را ادامه داده و بر تعداد آنها بیفزاید . این گونه فشارها باید تا زمانی که تهران تمامی سانتریفیوژهای خود را از کار نیانداخته و و غنی سازی اورانیوم را نیز در نیروگاههای خود متوقف نکرده ، ادامه داشته باشد .

وی با اشاره به اتحاد میان فتح و حماس در سرزمین فلسطین گفت :‌این موضوع بسیار بسیار نگران کننده است و می تواند مانعی جدی برای هرگونه صلح پایدار میان فلسطین و اسرائیل به شمار رود . 

این سناتور ادامه داد : صلح تنها زمانی محقق می گردد که هر دوطرف مذاکره با صداقت خواستار گفتگو و دست یابی به توافق هستند اما تصمیم "محمود عباس " برای پیوستن به حماس شرایطی غیر از این را نشان می دهد . حماس همواره از مخالفان اسرائیل بوده است . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار