پخش 4 انیمیشن با محوریت امام خمینی(ره) از شبکه پویا

شبکه پویا ، شبکه قرار است 4 انیمیشن با محوریت امام خمینی (ره)در ایام رحلت امام خمینی از شبکه پویا پخش کند.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پویا این شبکه قرار است   4 انیمیشن با محوریت امام خمینی  (ره)در ایام رحلت امام خمینی  از شبکه پویا پخش کند. این شبکه  قصد دارد با به تصویر کشیدن گوشه های مختلف زندگی  این مرد بزرگ کودکان را با امام خمینی آشنا کند.

امام و کودک (جایزه).( پدر بزرگ خوب همه دنیا) ، نامه به آفتاب،ایران ما و فیلم سینمایی پابه پای افتاب  نامه انیمیشنهای است که قرار است در ایام رحلت امام خمینی از شبکه پویا پخش شود.

"امام و کودک" که در 4 قسمت 15دقیقه ای  به کارگردانی ابراهیم گرجی و تهیه کنندگی مرکز پویا نمایی صبا و هنر مندی بهمن عبدی بر روی بوم نقاشی تولید شده است به خاطرات کودکان از امام خمینی می پردازد و قرار است  دو قسمت از آن در روز چهار شنبه  ساعت 12:28و 20:00 از شبکه پویا پخش شود.

انیمیشن "نامه به آفتاب"  عنوان انیمیشن دوازده دقیقه ای است كه به كارگردانی فرحناز باقر و تهیه كنندگی مركز صبا با تكنیك دوبعدی و با روش كاملاً سنتی بر اساس داستانی واقعی از خاطره یك كودك روستایی شكل گرفته است .

بنابر این گزارش، كارگردان كار كه خود فیلمنامه این انیمیشن را به رشته تحریر درآورده است، در اولین تجربه كارگردانی خود این فیلم كوتاه را برای نوجوانان ساخته است.

به گفته فرحناز باقر، این برنامه در یك فضای كلاسیك كار شده است و مجید شخصیت اصلی داستان كه در یك روستای دورافتاده زندگی می كند آرزو دارد برای حضرت امام خمینی (ره) نامه ای بنویسد. اما به دلیل اینكه در روستای آنها امكانات پستی وجود ندارد با كمك فكر خویش تصمیمی جالب برای ارسال نامه خود می گیرد...

از ویژگی های این فیلم نوع گرافیك آن است كه سعی شده تا فضاهای روستایی طراحی شده در آن كاملاً حس و حال یك روستای بكر را به بیننده القاء كند.به همین دلیل برای طراحی فضاها از دو تكنیك دستی و كامپیوتری همزمان به صورت تلفیقی استفاده شده است .

لازم به ذکر است؛ انیمیشن" نامه ای به آفتاب " در روز سه شنبه13 خرداد ساعت 20:45 دقیقه از شبکه پویا پخش می شود.

انیمیشن "پا به پاي آفتاب" انيميشني است درباره دوران جواني و نوجواني حضرت امام خميني (ره) كه توسط رسول بابا رضا كارگرداني وبه تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است : قشون دولتي براي سركوب عشاير بختياري در مسير خود از اطراف خمين مي گذرند كه دچار مشكل در تهيه آذوقه مي شوند. با تباني راهزنان منطقه آنها كاروان زيارتي خمين را در مقابل باج و خراج گروگان مي گيرند.در اين ميان روح اله از جوانان شهر به همراه ديگر دوستان خود دسيسه راهزنان را ناكام مي گذارند." 

این انیمیشن سینمای در روز سه شنبه 13 خرداد ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود .
مجموعه 109 قسمتي" ايران ما "بصورت موشن گرافيک شيوه استاپ موشن توسط علی مریخی کارگردانی و در مرکز  مرکز پویانمایی صبا توليد و درمناسبت¬هاي مختلف از شبکه هاي متعدد پخش خواهد شد.

اين کار جهت معرفي شخصيتهاي فرهنگي وهنري واماکن مذهبي و ديدني اين کشور در قالب موشن گرافيک در 109 قسمت ساخته شده است .

اين مجموعه در نظر دارد براي کودکان و نوجوانان با زبان ساده و شيوه اي نو مفاخر و اماکن معروف کشور را در قالب آيتم‌هاي 2 دقيقه اي که بصورت چسيتان تصويري طرح موضوع نمايد همچنين اين گروه سني با فرآيند تکوين طرح و نقاشي ، آموزش نقاشي را ياد خواهد گرفت .

لازم به ذکر است؛ دو قسمت از این مجموعه در روز چهار شنبه 14 خرداد ساعت 9:55 و17:25 از شبکه پویا پخش می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: انیمیشن ، امام ، خمینی ، صبا ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار