محمد بیدگلی: با تمام قوا در جام جهانی فنلاند شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی گلبال آقایان گفت: در حال حاضر اردوی متصل به اعزام مسابقات‌ هانزوچین را انجام می‌دهیم که قرار است بازیکنان فردا عازم این کشور شوند.

 محمد بیدگلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی متصل به اعزام هانزوچین را برگزار کردیم و فردا بازیکنان برای برگزاری مسابقات عازم هانزوچین می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر تیم گلبال ایران تیم‌های قطر، چین، عراق، ژاپن، تایلند و مغولستان نیز شرکت می‌کنند زیرا حضور این رقابت‌ها الزامی است و این مسابقات مجوز ورودی بازیهای پارآسیایی اینچئون کره جنوبی که در مهر ماه سال جاری با حضور هشت تیم گلبال آقایان و شش تیم بانوان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: بعد از رقابتهای هانزوچین یک هفته استراحت و سپس اردوی متصل به مسابقات جام جهانی فنلاند را انجام می‌دهیم.
 
در این مسابقات 16 تیم شرکت می‌کنند که در قالب دو گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم‌های اول تا سوم سهمیه مسابقات پارآسیایی 2016 برزیل را کسب می‌کند.
 
سرمربی تیم ملی گلبال در ادامه بیان داشت: مسابقات هانزوچین می‌تواند یک نوع بازی تدارکاتی برای ما باشد تا در جام جهانی فنلاند که سنگین‌تر است و اهمیت بیشتری برای ما دارد و اینکه بتوانیم در این بازیها سهمیه مسابقات پارآسیایی برزیل را کسب کنیم با آمادگی کامل در این رقابت‌ مهم حضور پیدا کنیم.
 
محمد بیدگلی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره مقدماتی جام جهانی گلبال در کشور فنلاند روز اول با تیم آلمان و آمریکا، روز دوم با تیم‌های جمهوری چک و اوکراین، روز سوم با الجزایر و روز پنجم با تیم‌های اسپانیا و فنلاند رقابت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بیدگلی ، گلبال ، فنلاند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار