"مراد بچه غول" با لباس های خون آلود دستگیر شد / ایجاد رعب و وحشت به نام مامور شهرداری

"مراد بچه غول" پس از مدت ها شرارت در منطقه افسریه تهران و ایجاد رعب و وحشت برای زنان و بچه‌ها توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 13 روز 13 خردادماه عوامل تخصصي پلیس در حال گشت زني در خيابان 20 متري افسريه مشاهده کردند فردی از اراذل منطقه افسريه به نام "م.م" معروف به "مراد بچه غول" با لباس شخصي و با لباسی خون آلود در حال تردد داخل پياده رو و فحاشي به مردم و با پرتاب نمودن اجناس مغازه داران داخل خيابان باعث  برهم زدن نظم عمومي و رعب و وحشت شهروندان گرديده به نحوي كه شهروندان خصوصا زنان و بچه ها با مشاهده وی به داخل خيابان متواري مي شدند.

با مشاهده مامورين مردم خواستار دستگيري و مجازات این شخص شده که در اين رابطه عوامل كلانتري به سرعت وارد عمل شده و قصد دستگيري نامبرده را داشته كه با مقاومت وي روبرو شدند.

"مراد بچه غول"  خود را مامور مبارزه با سد معبر شهرداري معرفي کرده بود و سعی در گمراه نمودن ماموران را داشت که سرانجام دستگير و به كلانتري دلالت شد .

پس از دستگيري وي، شكات ضمن رضايتمندي جهت تنظيم شكايت به كلانتري مراجعه نموده که با توجه به سوابق متهم در خصوص شرارت و درگيري اكثر شهروندان ساكن 20 متري و خيابان هاي اطراف به واسطه شناخت و وحشتي كه از متهم داشتند از شدت ترس حاضر به مراجعه به كلانتري نبوده اما خواستار رسيدگي به موضوع شدند.

در ادامه فردی از شكات حاضر در كلانتري به هويت "فرحناز" به کلانتری مراجعه و اعلام داشت از شخص دستگير شده شكايت داشته و تقاضاي رسيدگي دارم.

در ادامه ماموران متهم را تحت بازجویی های پلیسی قرار دادند که متهم به دروغ بيان داشت جهت برخورد با دستفروشان آمده بودم و دليل لباس شخصي بودن خود را ندادن لباس توسط شهرداري اعلام کرد.

 متهم پیش از این نیز در خصوص درگيري دسته جمعي، شرب خمر و قدرت‌نمايي با سلاح سرد (شمشير) توسط پلیس دستگير و به پليس امنيت عمومي معرفي گرديد که با توجه به سوابق متعدد وي نظیر باجگیری،درگيري ، ايراد ضرب و جرح و قدرتنمايي، از شهروندان موجبات نارضايتي تمامي كسبه و اهالي را فراهم کرده بود .

سرگرد احدالله یوسفوند رییس کلانتری 156 افسریه با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده متهم برای تعیین تکلیف به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
باتوجه به سابقه زورگیری ، باجگیری ، ضرب و جرح ، و...... !!!!! پس چرا آزادش کردید ؟؟؟
Singapore
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
چرا با این همه سابقه برخورد نمیشه مگه اینها محاربه شناخته نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
بابا اعدامش کنین تا مردم راحت شن از دستشون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
نمی دانم تا کی با این افراد باید مدارا شود؟!!!!!
آخرین اخبار