پيام کتبی رييس جمهوری يمن به همتای چينی اش

وزیر امور خارجه یمن که به پکن سفر کرده است چهارشنبه پیام کتبی رییس جمهوری این کشور را به رییس جمهور چین تسلیم وزیر امور خارجه چین کرد .

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی یمن؛ "ابوبکر القربی" در دیدار امروز با "وانگ یی" وزیر امور خارجه چین پیام کتبی عبدربه منصور هادی رییس جمهوری یمن در خصوص روابط و همکاری های دو جانبه را به "شی جین پینگ " رییس چمهوری چین تسلیم کرد. منصور هادی در این نامه خواستار توسعه و گسترش همکاری های کشورش و چین شده و به راه های مناسب برای تقویت این همکاری ها اشاره کرده است .
از سوی دیگر ابوبکر القربی وزیر امور خارجه یمن در دیدار با همتای چینی اش تاکید کرد یمن خواهان گسترش روابط خود با چین در تمامی زمینه ها و تحقق شراکت با چین است. وی از چین به سبب حمایت از یمن در مرحله انتقالی قدردانی کرد و گفت یمن به حمایت های بیشتری از سوی چین در زمینه توسعه و مبارزه با تروریسم نیاز دارد.
"وانگ یی" وزیر خارجه چین نیز گفت کشورش از فرآیند سیاسی در یمن و تلاش هایش در مقابله با تروریسم حمایت می کند . وی تاکید کرد چین علاقمند به شرکت در طرح های سرمایه ای در یمن است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار