لیگ جهانی 2014؛

رزنده: پیش از لیگ جهانی فرصت کمی برای رسیدن به آمادگی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: چند بازیکن ما به دلیل شرکت در مسابقات باشگاه های جهان خیلی دیر به تمرینات تیم ملی رسیدند و به این دلیل فرصت کمی برای رسیدن به آمادگی پیش از لیگ جهانی داشتیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ برناردو رزنده اظهار داشت: ایران بیشترین پیشرفت را در یک سال اخیر در والیبال جهان داشته است. این تیم از سال 2009 در مسیر پیشرفت قرار گرفت و به سطح اول والیبال جهان رسید.

وی ادامه داد: ایران همیشه مقابل تیم های بزرگ جهان بسیار خوب بازی کرده است و در مسابقات جام قهرمانان والیبال بسیار خوبی ارائه داد. می دانیم که ایران در ایتالیا شکست خورده است اما این را هم می دانیم که ایتالیا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد.

رزنده خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار هم بهره می برد و و کواچ که مربی بزرگی است را در اختیار دارد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل ایران ارائه کنیم تا تماشاگران از عملکرد ما راضی باشند.

وی گفت: در چهار بازی قبلی لیگ جهانی خوب بازی نکردیم و مشکلات زیادی داشتیم چون بازیکنان ما آماده نبودند. چند بازیکن ما در مسابقات باشگاه های جهان شرکت کرده بودند و به این خاطر دیر به تمرینات تیم ملی رسیدند.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایتالیا و لهستان هم تیم های پر قدرتی هستند که در بازی مقابل ما بسیار خوب کار کردند. تیم ما فرصت کمی برای تمرین داشت و به همین دلیل نتوانستیم خود را به آمادگی مناسب پیش از آغاز لیگ جهانی برسانیم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و به آمادگی برسیم.

وی گفت: در برزیل همه مسابقات مهم است و اگر ببازید فشارها از آغاز می شود و همه می خواهند مربی را عوض کنند. باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم تا در لیگ جهانی باقی بمانیم.

رزنده ادامه داد: باید فشارهایی که به ما وارد می شود را تحمل کنیم زیرا در برزیل توقعات از تیم ملی بسیار بالاست و فشار زیادی به بازیکنان و من وارد می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: فرصت کمی برای تغییر شرایط تیم خود پیش از بازی مقابل ایران دارم اما تلاش می کنم در این بازی بهتر از قبل کار کنیم و در مسیر بهتر شدن قرار بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برزیل کمترین شانس را برای صعود به مرحله نهایی دارد و لهستان و ایران شرایط بیشتری دارند به این خاطر باید مبارزه کنیم تا در مسابقات باقی مانده، شکست های قبلی جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار