لیگ جهانی والیبال2014؛

فائزی: نیاز به زمان بیشتری داریم/به اعتماد کواچ پاسخ مثبت می دهم

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: مطمئنم کواچ می تواند در ایران موفق شود اما برای هماهنگی کامل با دیدگاه های او نیاز به زمان بیشتری داریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سامان فائزی اظهار داشت: بازیکنان خوبی در پست دفاع وسط تیم ملی بازی می کنند که تجربه بازی در لیگ جهانی را نیز در کارنامه خود دارند اما کواچ به من اعتماد کرد و در بازی دوستانه مقابل صربستان مرا در ترکیب اصلی قرار داد. من هم تلاش کردم خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کنم.

وی ادامه داد: بازی با ایتالیا اولین بازی ملی من بود اما سعی کردم تمام نکات مورد نظر کادر فنی را اجرا کنم و فکر می کنم کواچ هم از عملکرد من راضی بود.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر مربی تیم ملی، سیستم بازی و تفکرات تیم نیز تغییر کرده است و طبیعی است که برای رسیدن به شرایط ایده آن نیاز به زمان بیشتری داشته باشیم. خولیو ولاسکو هم زمانی که به ایران آمد در نخستین گام دو بار از چین شکست خورد. مطمئنم کواچ هم در یک دوره طولانی مدت می تواند به موفقیت برسد.

وی گفت: برزیل همیشه یکی از تیم های برتر دنیاست و در تمام رقابت های مهم جایگاه های خوبی کسب کرده است. بازی کردن مقابل برزیل تیم در حضور تماشاگرانی که از این تیم حمایت می کنند بسیار سخت است اما هدف ما این است که بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار